toringedau Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 hei Bilen stoppet hær om dagen. Eg startet bilen og den gikk kanskje 5 sek før den stoppet, å etter det ville den ikke starte. så eg har sjekket etter gnist å det var det. Så sjekket eg bensin pumpen, men såg ikke noe gale med den. pumpen går når eg har på tenningen. men det virker som at den ikke klarer å mate etter bensin. for da eg hadde skrudd ned pumpen og satt den sammen igjen, så startet bilen igjen og så stoppet den etter noen sek. kan detter vare pumpen eller et tett bensin filter? noen som har vert borti dette før? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Anbefaler sterkt å se om det ligger feilkode i elektronikken. Typiske symptomer hvis kam/veiv sensor tuller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toringedau Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Anbefaler sterkt å se om det ligger feilkode i elektronikken. Typiske symptomer hvis kam/veiv sensor tuller. har bestilt diagnose apparat som kommer iløpe av veka. skal sjå om det kan vare noen feilkoder. men synst det er rart at den starter når eg ha fiklet med pumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toringedau Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 har tatt diagnose på den idag. å den finner ikke noe feil. bilen starter og går kanskje 5-10 sek å så stopper den. og det er ikke hver gang den starter. kan dette vare at det kan vare dårlig veivsensor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Hva slags diagnose system/skanner ble brukt? Hvilken årsmodell er bilen? Er det lenge siden bensinfilteret ble skiftet? Kan være det som er tett. Men er det høy suse lyd i bensinpumpen da den går? Unormalt høy lyd altså. Sikkert vanskelig å avgjøre det når man ikke kan sammenligne med andre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå