Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått litt overflaterust på toppen av hjulbuene på framskjermene på min E46. Vurderer å bytte skjermene. Finner nye uorginale skjermer på nettet til 300 kr pr stk. Har noen erfaringer med slike "billig skjermer" med tanke på passform og rust? Kan det være like greit å pusse ned orginalskjermene?

Skrevet

Min E46 er inne på hellakkering akkurat nå.

Jeg hadde også rust på framskjermene, og det viste seg at det var gjennomrusta fra innsiden, så jeg anbefaler og bytte skjermer. Men jeg ville kosta på meg å kjøpe orginale skjermer... :) de koster 800-1000kr per skjerm og kommer ferdig grunnet og klar for lakkering :)

Skrevet

jepp enig til å kjøpe orginale skjermer, siden dem har ganske dårlig passform som regel! :)

Skrevet

Hvorfor ikke se etter om de du har faktisk bør byttes ut, eller om det kun er overflaterust fra utsiden? Isåfall sparer du noen kroner på å fikse de fremfor å kjøpe nye originalskjermer..

Skrevet

Hvis du skal pusse og lakkere opp hos et firma så taper du ikke mange kroner på å kjøpe nye skjermer uansett. Husk at du sparer mye penger på at verkstedet ikke trenger å pusse skjermene for rust og bare må lakkere de...

Skrevet

Min E46 er inne på hellakkering akkurat nå.

Jeg hadde også rust på framskjermene, og det viste seg at det var gjennomrusta fra innsiden, så jeg anbefaler og bytte skjermer. Men jeg ville kosta på meg å kjøpe orginale skjermer... :) de koster 800-1000kr per skjerm og kommer ferdig grunnet og klar for lakkering :)

Hvor kjøpte du skjermene?

Skrevet

Bare å holde seg unna kopier iallefall :) Har en på min bil, og er svært misfornøyd... Hele skjermen er for høy, og passer heller ikke perfekt fremme ved lykta... 

Blir prøvemontering før lakk neste gang, original eller ei!

IMG_1540_zps90dfd502.jpg

Skrevet

Oi! Den der hadde jeg sendt tilbake dit den kom fra, med lakk på eller ei..

da får man igjen noen hundrelapper og har tapt 2000 i lakk :)

Folk flest inkl meg går på limpinnen rundt kopiskjermer 1. gang før man oppdager hvor elendig det er.

Skrevet

Den skjermen der fulgte bilen, tenkte ikke på at det kanskje var en dårlig variant.... Mener på det var en Veng skjerm, men er ikke så altfor sikker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...