Jan.R Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Ønsker og få oppgradert min Navigasjon dvd til en brukbar pris, noen som har et forslag til hvordan det kan gjøres. Bilen er en 2005 mod 520 IA E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Ønsker og få oppgradert min Navigasjon dvd til en brukbar pris, noen som har et forslag til hvordan det kan gjøres. Bilen er en 2005 mod 520 IA E60. oppdatere kart du tenker på? eller å oppgradere til cic? dvd'er med kart får du billig på ebay Jan.R reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan.R Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2014 Det var kart jeg tenkte på Får man karta med norsk stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Hva med å bytte ut selve enheten til en med android. Så kan du selv modifisere spilleren etter eget behov som du selv vil? Jan.R reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Hva med å bytte ut selve enheten til en med android. Så kan du selv modifisere spilleren etter eget behov som du selv vil? Jan.R reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Fordi det suger enormt? Spesielt på disse bilene. Jan.R: man får dessverre ikke kart med norske stemmer. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan.R Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Okei takk awt. Android enhet høres dyrt ut. Takk til deg også Traktortom2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Vel trenger ikke å koste så mye Fordelen med det er att du da kan gjøre alt du selv ønsker. Bare pass på att spilleren har alle de tilkoblings mulighetene som trengs for å få utnyttet bilens funksjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Jeg har enda tilgode å se en uoriginal enhet som fungerer skikkelig med disse bilene, finnes det i det hele tatt noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWskruving Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Har du bare Piler på navi nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Vel trenger ikke å koste så mye Fordelen med det er att du da kan gjøre alt du selv ønsker. Bare pass på att spilleren har alle de tilkoblings mulighetene som trengs for å få utnyttet bilens funksjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Har du bare Piler på navi nå? Bildet viser en navi professional-skjerm, og de har alltid kart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWskruving Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Bildet viser en navi professional-skjerm, og de har alltid kart. Akkurat.. fordi jeg har bare piler.. Må jeg skifte skjerm da eller bare kjøpe ny plate? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Navigasjon business ble tilgjengelig med kart en eller annen gang, men jeg er usikker på når dette skjedde, og om de eldre kan få dette. For å få navigasjon professional må du bytte hele systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWskruving Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Bah... hørtes dyrt ut.. Ringer BMW i morgen og hører ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå