D.Toft Skrevet Januar 31, 2014 Skrevet Januar 31, 2014 lurer på å bytte ut lowtec coiloversene mine da jeg TROR dem begynner å fucke opp hele understellet mitt. har ikk ekjørt med dem i mer enn 6 mnd, og nå er det ulyder over alt. alle tårnlagre og foringer er byttet.. så, hva er best og får bilen til å se penest ut? hvor fåes det?
Robin L Skrevet Januar 31, 2014 Skrevet Januar 31, 2014 henger meg på denne. vurderer enten senkefjærer eller supersport coilovers jeg.. fk blir litt for stivt for meg. derfor du bytter og eller? har ikke fått noen klunkelyder jeg dog.. alle foringene var fortsatt ok på eukontroll før vinteren kom. er litt vanskelig å finne ut hvilke fjærer man skal ha.. . mange blir for segne bak synes jeg. hadde forøvrig senkefjærer på 730n (vet dessverre ikke hvilke) -og den var fantastisk å kjøre. tipper den var senket 40mm elns. men var som å kjøre original-understell ca
Robin L Skrevet Januar 31, 2014 Skrevet Januar 31, 2014 forresten, noen som vet om høyden blir justert om man kjøper kortere dempere? f.eks om høyden ikke blir 100% så kan man bytte til kortere dempere for å få det akkurat? bør vell kanskje ha kortere dempere om man skal senke mye uansett men.
Sjøbuse Skrevet Januar 31, 2014 Skrevet Januar 31, 2014 Min er helt super å kjøre med 50/50 senk. Vet ikke om det. Er orginale dempere eller ikke. Men kan sjekke opp en dag jeg er i bilen.
D.Toft Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Skrevet Januar 31, 2014 er ikk epga for stivt, liker stive biler, men er dritt lei alle lydene, og hr en teori om at siden understellet er stivt og bilen er tung, så slites stag, foringer og dempertopper fortere. KAN være coiloversene som er drita dårlig, men jeg vet ikke. 50/50 er for lavt bak, har en tung subkasse, så kan tenke meg at 50/20 er flott? vil ikke at bakhjulene skal ligge langt oppi buen, vil ha 1cm høydeforskjell fra topp dekk til hjulbue bak. hva dempere bør man gå for?
Robin L Skrevet Mars 23, 2014 Skrevet Mars 23, 2014 fikk du sjekket demperene sjøbuse? sitter å vipper mellom supersport coilovers og hr fjærer nå. men usikker på om org.demperene liker så mye senk..
Sjøbuse Skrevet Mars 23, 2014 Skrevet Mars 23, 2014 Nei. Har helt glemt dette. Kan sjekke når jeg er tilbake fra jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå