Gå til innhold

FamilieVogn BMW F31 328i X-drive M-Sport 2014


 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det.

Jeg kjøper hjul så fort jeg finner det jeg vil ha P43SC eller P44SC. 

Har snakka med en svenske som selger et sett via F30Post. Men kan hende de blir solgt denne helga.

Hvis ikke ordner jeg det mens jeg er i california i sommer.

 

Hvordan det? Skal du selge dine?

Jeg er kjempefornøyd med mine så jeg har ikke tenkt å selge de, og lurte bare når du fikk dine.

 

Antar det var Rossifumi sine P44SC i Sverige du lurte på, men ser at de er solgt nå.

 

Har du bestemt deg for størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.var han jeg snakka med ja.jeg tenker 9,5x20 og 11x20.

Brushed Tinted clear eller Dark  clear.må se dem først.

Høres ut som du satser på litt dekkstrekk med såpass breie felger.

Vet du om f30 og f31 har likt hjuloppheng og plass i hjulhusene? Jeg spør fordi han i Sverige bestilte 11x20 først, men de passet ikke så han fikk nye 10,5x20 felger.

 

Jeg har jo Brushed Tinted og lurer også på hvor mørk Brushed Dark finishen er i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg ser det er flere som kjører 9,5 og 11 så jeg får høre hva slags impress de kjører. Jeg lurer også på hvordan dark ser ut. Om den blir for mørk.

 

Ser Titanium ikke er så ille. Men liker godt Fargen din. Så er redd det blir den.

 

Den røde er svensken sin med 10.5 og den Hvite er en annen på F30 post med 11" i titanium

 

 

 

post-80654-0-39164400-1400956221_thumb.j

post-80654-0-17150000-1400956283_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hvite over her har samme finish som min, ikke Titanium som er en matt finish.

 

Det er to F30er i USA som har 11x20 HRE felger, den hvite over der og en red (Long Tran sin) med P43SC felger.

Her står det om begge to.

 

http://www.europeancarweb.com/featuredcars/epcp_1210_2012_bmw_335i_sport/

 

Der står det at den hvite har ET44 bak og sen røde ET42 bak, uten at jeg vet om dette stemmer.

 

De 11x20 felgene som han i Sverige fikk var ET48 og de tok i på innsiden. De 10,5x20 som han fikk istedenfor er ET47.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.det var bra med litt info.skal kikke mer på det.mener han med den hvite skulle selge sine også.og da mener jeg det sto titanium.men enig at det ikke ser ut som det på bilde.se på posten på f30post.mener han heter 1013mm eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.det var bra med litt info.skal kikke mer på det.mener han med den hvite skulle selge sine også.og da mener jeg det sto titanium.men enig at det ikke ser ut som det på bilde.se på posten på f30post.mener han heter 1013mm eller noe.

Stemmer, han kaller seg det på bimmerpost, men egentlig er det kjæresten hans sin bil, hun er iheart1013mm på bimmerpost.

 

Ja, det er stilig med maks konkav profil på eikene som Long Tran har, men de stikker jo litt utenfor. 

Slik jeg har forstått det leveres disse felgene med 3 forskjellige profiler. Flat, f.eks foran på Porscher. Medium som jeg har, og maks som Long Tran har bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fine disse HRE felgene, blir nok skikkelig tøff med disse i 20".

 

Har du funnet noen til å montere senkesettet enda?

Bestilte meg senkefjærer i dag, så jeg er litt i samme situasjon, og tror ikke jeg begynner med denne jobben selv uten løftebukk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fine disse HRE felgene, blir nok skikkelig tøff med disse i 20".

 

Har du funnet noen til å montere senkesettet enda?

Bestilte meg senkefjærer i dag, så jeg er litt i samme situasjon, og tror ikke jeg begynner med denne jobben selv uten løftebukk. 

 

Hei Lars

 

Har ikke leita noe mer. Tar 4 hjuls kontoll hos en kompis som har nytt laserapparat og monterer fjørene selv. Lett som bare det, problemet er bare at jeg aldri har tid.

 

Er hjemme i helga så kan hende jeg gjør det da. (selv om jeg egentlig har mye annet som må gjøres).

 

 

Trur HRE blir bra ja. Ikke funnet så mye annet jeg liker like godt.

 

Beholder de orginale 19" 403 hjula og har fått kjøpt orginale 18" 400 hjul til vintern. Bedre å bytte til 403 hjula hvis jeg skal på langtur. Sikkert bedre å kjøre men og veldig mye billigere hvis man skal være uheldig å ødelegge en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hvite over her har samme finish som min, ikke Titanium som er en matt finish.

 

Det er to F30er i USA som har 11x20 HRE felger, den hvite over der og en red (Long Tran sin) med P43SC felger.

Her står det om begge to.

 

http://www.europeancarweb.com/featuredcars/epcp_1210_2012_bmw_335i_sport/

 

Der står det at den hvite har ET44 bak og sen røde ET42 bak, uten at jeg vet om dette stemmer.

 

De 11x20 felgene som han i Sverige fikk var ET48 og de tok i på innsiden. De 10,5x20 som han fikk istedenfor er ET47.

 

1013mm Skriver i salgstråden sin at finishen er Brushed Titanium. Ganske fin farge egentlig. Imellom tinted Clear og dark.

 

 

http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=743549&highlight=HRE

post-80654-0-72338700-1401305153_thumb.j

post-80654-0-85953400-1401305271_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1013mm Skriver i salgstråden sin at finishen er Brushed Titanium. Ganske fin farge egentlig. Imellom tinted Clear og dark.

 

 

http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=743549&highlight=HRE

Ja, ser at han skriver Brushed Titanium, men jeg mener det er feil. Synes å huske at det var en diskusjon på bimmerpost en gang om det og at det var feil.

Dessuten så ser de ikke som Brushed Titanium som har en matt finish, ikke gloss slik som Brushed Tinted.

 

Her ser du Brushed Titanium med sin matte finish.

post-45545-0-13250700-1401318907_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser at han skriver Brushed Titanium, men jeg mener det er feil. Synes å huske at det var en diskusjon på bimmerpost en gang om det og at det var feil.

Dessuten så ser de ikke som Brushed Titanium som har en matt finish, ikke gloss slik som Brushed Tinted.

 

Her ser du Brushed Titanium med sin matte finish.

Hmm. ikke godt å si da. Ser den står oppført på HRE sine sider.Hadde vært artig å sett den i virkeligheten. Håper de har alle farger utstilt i San Diego.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Da klarte jeg å få satt på H&R senkesett mens jeg var hjemom denne gangen.

 

Utrolig mye bedre å kjøre nå! Mye mindre krenging enn orginale X-Drive fjører. 

 

Ikke for stiv og ikke for lav. Adaptivt understell funker fortsatt fint.

 

Den vil vel senke seg noe mer, men ikke mye. Kunne tenkt meg at den var 10mm lavere forann,menmen.

 

10mm spacere forann og 13mm spacere bak satte jeg på samtidig.

 

Må få tatt noen bedre bilder endag,men rekker ikke nå.

post-80654-0-56577000-1401648758_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...