Traktortom2 Skrevet Februar 4, 2014 Skrevet Februar 4, 2014 Hei. Jeg er blant de få i norge (så langt) som har testet ut defa link. Noe jeg er veldig fornøyd med. Genialt system. Ulempa er jo det att man er avhengi av strømkontakt for å varme bilen. Meeen er det noen som vet om det faktisk er mulig å montere webasto opp i mot defa? Sånn att jeg fortsatt kan stoppe og starte dette via mobilen min? Evt. Hva må til for å få dette til å funke?
aloo Skrevet Februar 6, 2014 Skrevet Februar 6, 2014 Hva mener du at du er blant de få i Norge? Jeg har hatt Defa warm up link siden juni 2013
Traktortom2 Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Skrevet Februar 6, 2014 det er solgt litt over 1000 stykker i norge så langt bare vet att webasto har eget opplegg også, men er det noe muligheter for å koble dem sammen? si bruke appen til defa (den er veldig grei og har en del andre funksjoner enn kun start og stopp av varme) og få webastoen til å starte når strøm ikke er koblet til og defa til å starte når strømmen er tilkoblet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå