Gå til innhold

Bakrutevarmer til E34 funker ikke. Hjelp søkes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei  :smile: Har en E34 M50 sedan 1992/11 mod.

Noen som har peiling på bakrutevarmer på E34? Fungerer ikke hos meg. Er lys i bryteren men når jeg trykker på den skjer det ingenting. Lyset blir ikke sterkere eller noe. Må motor være i gang for at den skal fungere?

Har prøvd med forskjellig brytere. Rele og sikring nr 35 (30A) er sjekket. Har prøvd med 3 forskjellige releer, men ingen av dem klikker når jeg trykker på knappen.

Har et slikt klima-panel og bryter. Takk for hjelp på forhånd.

post-70412-0-10542200-1391565120_thumb.j

Skrevet

Da må du begynne å feilsøke og måle. Du kan begynne å måle ved bryter først,trykke på bryter og se om det skjer noe, samme ved sikring, og til slutt ved trådene i bakruta. Kan også være comfort reele, men tviler så lenge alt annet virker i bilen. Du har jo ikke nevnt noe, så anntar at alt virker.

Skrevet

Takk for svar. Alt annet virker ja. Er reist offshore så får ikke feilsøket noe mer før om 2 uker.

Skal lyset i knappen bli sterkere når aktivert? Må

motor være i gang?

Skrevet

Har vert borti at ledninger mellom luka og bil har blitt ledda av etter mye opp og att med luka:) sjekk ledninger der du :)

Skrevet

Dette problemet viste det seg at jeg og hadde.Der klikket det i gjengjeld i releet men ingen varme.

Det jeg gjorde var at jeg tok ut alle releer og sikringer under det svarte dekselet i sikringsboksen under baksetet.Byttet alle sikringer,dirket litt i kablene som var der og avsluttet med noe el.rens på boks som jeg sprøytet inn i diverse koplinger og der sikr.skulle stå.

Da jeg hadde satt alt på plass,virket det.Har byttet sikringer som ser hele ut men som allikevel er defekte. :)

Skrevet

Tipper det er brudd mellom bryter og rele en plass siden det ikke klikker ut og du har prøvd forskjellige brytere og releer.

Og ja lyset i knappen skal bli litt sterkere når bryteren er trykket inn.

Sent from my T18+ using Tapatalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...