SaitekQ Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 Hei Har en E34 M50 sedan 1992/11 mod.Noen som har peiling på bakrutevarmer på E34? Fungerer ikke hos meg. Er lys i bryteren men når jeg trykker på den skjer det ingenting. Lyset blir ikke sterkere eller noe. Må motor være i gang for at den skal fungere? Har prøvd med forskjellig brytere. Rele og sikring nr 35 (30A) er sjekket. Har prøvd med 3 forskjellige releer, men ingen av dem klikker når jeg trykker på knappen. Har et slikt klima-panel og bryter. Takk for hjelp på forhånd.
bmw cab Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 Da må du begynne å feilsøke og måle. Du kan begynne å måle ved bryter først,trykke på bryter og se om det skjer noe, samme ved sikring, og til slutt ved trådene i bakruta. Kan også være comfort reele, men tviler så lenge alt annet virker i bilen. Du har jo ikke nevnt noe, så anntar at alt virker.
SaitekQ Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Skrevet Februar 5, 2014 Takk for svar. Alt annet virker ja. Er reist offshore så får ikke feilsøket noe mer før om 2 uker. Skal lyset i knappen bli sterkere når aktivert? Må motor være i gang?
JIMVP Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 Har vert borti at ledninger mellom luka og bil har blitt ledda av etter mye opp og att med luka:) sjekk ledninger der du
SaitekQ Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Skrevet Februar 5, 2014 Takk for svar. Skal sjekke ledningene når jeg kommer hjem, men burde det ikke klikke i releet fordi? Mvh Thomas
sveigis Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 Dette problemet viste det seg at jeg og hadde.Der klikket det i gjengjeld i releet men ingen varme. Det jeg gjorde var at jeg tok ut alle releer og sikringer under det svarte dekselet i sikringsboksen under baksetet.Byttet alle sikringer,dirket litt i kablene som var der og avsluttet med noe el.rens på boks som jeg sprøytet inn i diverse koplinger og der sikr.skulle stå. Da jeg hadde satt alt på plass,virket det.Har byttet sikringer som ser hele ut men som allikevel er defekte.
SaitekQ Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Skrevet Februar 6, 2014 Takk for svar. Skal prøve når jeg kommer hjem. Er så sykt irriterende når noe på bilen ikke funker.
mege34 Skrevet Februar 7, 2014 Skrevet Februar 7, 2014 Tipper det er brudd mellom bryter og rele en plass siden det ikke klikker ut og du har prøvd forskjellige brytere og releer. Og ja lyset i knappen skal bli litt sterkere når bryteren er trykket inn. Sent from my T18+ using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå