Gå til innhold

Min E91 LCI M-Sport ..LeMans.. (3SDM l H&R ++)


Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, sånn sett så er den motoren du har nå det ideelle, har hatt LCI 325d og angrer egentlig litt på at jeg solgte den bilen, burde bare beholdt den :P Går billig og har fin lyd til å være en diesel.. Går også sinnsykt godt med en chip! Var ikke noe problem å rive løs bakhjula(et) der uten bremsediff, for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er carbon splitterne uoriginale eller original m performance? bestilte uoriginale til min siden originale er så sykt dyre men passformen var jo helt ubrukelig

Mine er uorginale og var i carbon før lakkering. Mine har 99% passform, litt for kort "topp-plate" bare. Mangler én cm så den går kant i kant med fangern inn mot gittere.

Betalte vel 2.300,- for mine fra statene, BMW Performance splitterne koster vel 6.200,- +-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite nytt her om dagen.. Skal høre med Svendsen Eksos hva de tar for montering og sveising av en skjøt for å få på plass 335 eksosen. Kjenner det er på tide nå, er vel snart 4 måneder siden jeg handlet eksosen -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite nytt her om dagen.. Skal høre med Svendsen Eksos hva de tar for montering og sveising av en skjøt for å få på plass 335 eksosen. Kjenner det er på tide nå, er vel snart 4 måneder siden jeg handlet eksosen -.-

Haha ja da er det vel kanskje på tide :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja da er det vel kanskje på tide :P Sent from my iPhone using Tapatalk

Som regel så har jeg alt klart omtrent FØR jeg kjøper bil, men nå har det bare vært alt for mye annet å gjøre ^^.. Satser på å få på plass eksosen denne måneden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud, trodde med en gang det var bilen som skulle bort :D

Hehe.. Åneida, denne blir i mitt eie fram til E70 X5 kommer ned mot 400k :)

 

Evt om noen byr meg riktig sum så er jo alt tilsalgs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slått i fra deg M3 E46?

Ja, det utgår nå. Skal ha meg leilighet iløpet av sommeren og da strekker ikke penga til. Jeg kjører bortimot 40.000 km i året, så om jeg skulle hatt meg M3 igjen nå, så måtte jeg også kjøpt en billigere bil.

Så dette blir den siste bilen i rekka "lave modifiserte biler".. :)

Når det blir X5 kjøp, så blir det bare toning av ruter og 22" hjul. Det får holde! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...