Gå til innhold

Min E91 LCI M-Sport ..LeMans.. (3SDM l H&R ++)


Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Etter en tur på Svendsen eksos så blir det til at 335i eksosen ikke vil bli montert. Blir for mye sveising og knoting for å få den på, så eksosen m/ diffuseren er tilsalgs om noen er på jakt etter orginal 335i eksos :)

Finnannonsen: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48618312&editAd=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg frista av å handle :P var det virkelig så mye jobb? Hvordan treffer røret som kommer ut av potta på venstresida i forhold til original?

 

La ut eksosen på finn.no tidligere idag, og etter noen timer var den solgt alt :) Tror nok ikke prisen var så gærlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvilken pris ser du for deg? :)

Rundt 15.000,-.

Bakdekka er ferdig om 2-3 mnd, Toyo Proxes er ikke akkurat kjent for den beste holdbarheten. Men de er meget stillegående og bra på regn :)

Framdekka går fint én sesong. Venstre bakfelg har fått kjenne "lav kjørehøyde", så den har en langsgående ripe rundt hele. Men ikke kantkjørt etc.

Ellers er det kun normal slitasje på felgene - noe steinsprut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å vurderer litt på om jeg skal legge ut bilen for salg, for å sjekke interessen.. :)

 

Eneste grunnen til bytte blir da pga overgang til E70 X5 M-Sport.

 

Modell: 2009

 

Bil: E91 325 DAT 197hk LCI M-Sport.

 

Prisantydning: 360.000,- + omreg.

 

Km.stand: 140.000 km

 

Bilen har ALT utstyr, og er som ny innvendig. Baksetene er knapt brukt (ikke brukt de siste 2 årene)

 

Fremstår som meget velholdt! Mye nytt av både deler og lakk. Hadde storservice på bilen nå i Mai.

 

Bilen vil bli levert godkjent med justerbart senkesett, 19" hjul og påmontert nye bakdekk.

 

For seriøst interesserte, kontakt meg på tlf: 95 55 59 59.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan merker du din forrige E60 i forhold til E91? Kanskje en litt utfordrende sammenligning men kanskje du kan få frem noen positive/negative sider. Har BMW E60 520i selv og lukter litt på E91 ;)

Lykke til med et evt salg! Du får virkelig byttet bil og jeg gleder meg til X5 tråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan merker du din forrige E60 i forhold til E91? Kanskje en litt utfordrende sammenligning men kanskje du kan få frem noen positive/negative sider. Har BMW E60 520i selv og lukter litt på E91 ;)

Lykke til med et evt salg! Du får virkelig byttet bil og jeg gleder meg til X5 tråd :)

E60 LCI vs E91 LCI ja.. Kort sagt, så er E91'en mer sporty å kjøre, og føles noe lettere enn E60'en.

E60'en har litt bedre komfor og lydisolering. Samt bedre plass innvendig.

Jeg hadde riktig nok 520da (177hk) så sett opp mot 325dat (197hk) så er det to forskjellige verdener. Skal du ha deg 5-serie så føler at du nesten MÅ ha en med 6-sylindre. Eneste jeg hadde å utsette på min 5-serie var motorstørrelsen. Blir for spinkelt med 4-sylindre i en såpass stor bil (syns jeg). Så hadde jeg kjøpt 5'ern min med 3 liter motoren så hadde jeg ratt hatt bilen enda :)

Blir ikke store modsa på X5'en. Blir 35mm H&R senkefjører, 22" hjul, xenon i grøftelys og toning av ruter helt fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være interesserti hjul, men syns 15 var litt stivt når nye dekk trengs og dem ikke er helt strøkne lenger :)

 

Tror vertfall dem hadde gjort seg på e92'n  :-k

 

 

3sdm hjula altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være interesserti hjul, men syns 15 var litt stivt når nye dekk trengs og dem ikke er helt strøkne lenger :)

 

Tror vertfall dem hadde gjort seg på e92'n  :-k

 

 

3sdm hjula altså :)

 

 

De blir vel mest sannsynlig solgt med bilen om du ikke kommer med et kurant bud :)

 

De har noen småriper på eikene foran (kan poleres bort) og noe slitasje rundt kanten på venstre bakfelg grunnet subbing.

 

Hadde egentlig planer om å kjøpe nye bakdekk da Toyo dekkene er ferdige om noen ukers kjøring. Hvis jeg skal gå til innkjøp av nye bakdekk så selger jeg ikke hjulsettet for under 16.000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...