phaugen Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Hei! Skal montere AUX-kabel i den originale spilleren som sitter i min BMW E46. Så vidt jeg vet heter den Navi 4:3, og det ser slik ut: Spørsmålet mitt er om det er noen her som har vært borti noe lignende som kanskje kan gi meg en liten guide, og eventuelt hva jeg skal skaffe slags kabler? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Har ikke vært bortig spilleren der før, men dette har jeg lest at fungerer på Navi spillere også (men hvilken er jeg ikke sikker på) du kan da ta en titt.http://bimmers.no/topic/743435-hvordan-lage-en-aux-kabel-e46/Hvilken modell er bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Du kan selv lage aux kontakten sånn som det vises i linken over meg, men jeg vet att på GSbildeler.no så finnes det alternativer på orginale aux løsninger også... om du er ute etter å holde dette orginalt tenker jeg på. Bavsound.com Lever også noe sånn type utstyr for bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå