Thewiz Skrevet Februar 7, 2014 Skrevet Februar 7, 2014 Har en 320d som har eksoslekkasje ved den fremste katalysatoren ( rett ved turbo ). Hadde bilen hos svendsen eksos og de informerte om at det ikke kunne sveises. Det jeg lurer på er om jeg bare skal kjøpe noe aftermarked rør som erstatter denne katalysatoren. Jeg vet dette kan gi problemer med EU, men har jo fortsatt 1 katalysator igjen. Er det noen som har noen innspill eller tips til hva jeg kan kjøpe? Vil fjerning av denne katalysatoren være bedre for motoren?
30093009 Skrevet Februar 7, 2014 Skrevet Februar 7, 2014 Har en 320d som har eksoslekkasje ved den fremste katalysatoren ( rett ved turbo ). Hadde bilen hos svendsen eksos og de informerte om at det ikke kunne sveises. Det jeg lurer på er om jeg bare skal kjøpe noe aftermarked rør som erstatter denne katalysatoren. Jeg vet dette kan gi problemer med EU, men har jo fortsatt 1 katalysator igjen. Er det noen som har noen innspill eller tips til hva jeg kan kjøpe? Vil fjerning av denne katalysatoren være bedre for motoren? Hei. Gs bildeler har erstatningskatalysator som er rimligere enn org.
Kvasi Skrevet Februar 7, 2014 Skrevet Februar 7, 2014 Værsegod http://bimmers.no/topic/749972-stasjonsvogna-e46-320d/?p=2532489
Thewiz Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Skrevet Februar 7, 2014 Takk Kvasi, jeg lette faktisk etter tråden din da jeg husket at det var noe snakk om det der Må bare finne ut om jeg har lambda eller ikke. Er en 2003, men husker ikke hvilken mnd. Syns du det har fungert greit eller? Har du mappet om eller gjort noe annet med den?
Kvasi Skrevet Februar 7, 2014 Skrevet Februar 7, 2014 Lett å komme til LMM for å sjekke nr på den, er forskjell før/etter eu4. Tidligere spoolup, mer plystring i eksosen og bilen føles litt kvikkere med decat ja. Er ingen fester på den bortsett fra mot turbo og resten av eksosen så jeg knota litt før jeg fikk den til å slutte å skrangle borti en travers som er ca under baksetet. Vært under bilen 3-4 ganger før jeg fikk justert det perfekt men det var det verdt. Og ja, bonus er at man kan dra på litt ekstra når man remapper siden man ikke smelter turboen med motstand/varme. Fjerna flaps og EGR også, og siden selvgjort er velgjort står akslingene til flapsene igjen og ikke gjør noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå