Gå til innhold

Lite 325I Touring i Norge? (Nå med bilder)

Beemerten
 Share

Anbefalte innlegg

Har i dag endelig hentet nye bilen fra selger. Det er en 2002 325IA touring.

Før eg kjøpte den prøvde eg å se litt på finn og lignende for og sammenligne priser,men pr.nå finner eg ikke noen 325 bortset fra et par ix`er. Eg ga 50 000,- for den. Den er kjørt 240 000,men har full servicehistorikk og er godt utstyrt. Den er kjøpt ny på Autozentrum og har hatt to eiere før meg. Noen synspunkter på prisen eg ga?

Finnes det en plass eg kan finne ut hvor mange slike biler som eg har det er i landet? Ser ut som det er en litt sjelden kombinasjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en, noe nyere da. ;)

Men det er vel nesten den eneste 325i Touringen jeg har sett siden jeg begynnte å følge med på finn.

Har sett to sorte uten spesielt med utstyr. Samt en grå e91 pre-facelift som ligger ute nå.

Til og med på mobile.de var det ganske skralt når man skulle ha manuell, M-Sport og litt utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en, noe nyere da. ;)

Men det er vel nesten den eneste 325i Touringen jeg har sett siden jeg begynnte å følge med på finn.

Har sett to sorte uten spesielt med utstyr. Samt en grå e91 pre-facelift som ligger ute nå.

Til og med på mobile.de var det ganske skralt når man skulle ha manuell, M-Sport og litt utstyr.

Hvilken modell har du og hvor langt er den kjørt? Er det lov og spørre om hvor mye du måtte gi?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken modell har du og hvor langt er den kjørt? Er det lov og spørre om hvor mye du måtte gi?  

Det er en 2009 som var gått 58K ved overtakelse. Nå et par tusen mer. Den lå i hvertfall på finn til ca 355 som ikke er så ille for en LCI.

Skal "aldri" selge denne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer noen få bilder av bilen så kanskje dere kan komme med meningen deres om eg har fått bilen til en ok pris,jeg mener selv eg har gjort en grei deal. Det eneste som trekker litt ned er et par små rustflekker rundt vinduet på bakruta og et par små striper som nok skal fikses med litt rubbing og polering.

post-46719-0-04876700-1391908293_thumb.j

post-46719-0-99794900-1391908512_thumb.j

post-46719-0-17932600-1391908588_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtech 2 front, facelift, delskinn sportstoler, multifunksjons sportsratt. Utseendemessig ser den ganske grei ut, utifra at man får facelift e46 318 til ca 50k+, har du gjort et godt kjøp, absolutt mye bil for pengene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...