Gå til innhold

Solgt bilen, Hjelp!

Nordstrom94
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Trenger hjelp!

Solge for ca 3 uker siden min BMW E46 02mod. Før jeg la den ut var jeg hos GS og byttet kjedestremmer på grunn av at motolampen lyset. (8800,-)

Uansett, så kom det en og så på bilen og var veldig fornøyd. Jeg fortalte absolutt alt med bilen og han kjøpte bilen og det ble skrevet kjøptskontrakt.

1 time senere ringer han, da hadde motorlampen kommet frem igjen så han kom tilbake med bilen og jeg tok på meg og fikse den.

Leverte den hos GS og hentet den i går og betalte en regning på 10.060,-!!!! Der ble det byttet blant annet noe i ventilasjonshuset (det var værtall noe nytt og ikke som siste gang den var inn)

Og i dag ringer han igjen, motorlampen er tilebake og nå er det ulyd i motoren!

Så da lurer jeg på, hvilke rettigheter har jeg?

Kan vel ikke være mitt problem nå? Siden vi skrev kjøptskontrakt og jeg nevte ALT jeg viste om....

Mvh

Christian N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ditt problem nei, men GS sitt problem. Så lenge du har papirer på dette, så er det garanti på jobb og deler i 2 år. Så du kan bare be kjøper om å ta kontakt med GS.

Du har gjort ditt, du har informert kjøper om ting å tang, og bilen har jo vært bra i din eie. Så det at motor har fått ulyd kan ikke du klandres for, da du solgt bilen i god tro om at alt virket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...