vetu03 Skrevet Februar 8, 2014 Skrevet Februar 8, 2014 Hei.. Lurer da på hvordan er den originale haifinnen festet? Og om man har en e92 uten navi skjermen, sitter det da antenne i haifinnen eller er den tom? Mvh vegard
fuel2go Skrevet Februar 10, 2014 Skrevet Februar 10, 2014 Hei! Er ganske sikker på at E92 uten Navi ikke har haifinne, trenger vell ikke den ekstra antennen. Du kan alikvell putte på en antenne "dummy" som du bare limer på, ser helt likt ut som en E92 med navi.
vetu03 Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Skrevet Februar 10, 2014 Hei! Er ganske sikker på at E92 uten Navi ikke har haifinne, trenger vell ikke den ekstra antennen. Du kan alikvell putte på en antenne "dummy" som du bare limer på, ser helt likt ut som en E92 med navi. Okey, da er det kanskje en Dummy som sitter der da? En kamerat som har en e92 uten navi. Men sitter haifinne på taket og vi lurte på å ta den av. Derfor jeg lurte på om det var kabler til den eller om den bare satt det for pynt. Hvordan er en original haifinne festet?
awt Skrevet Februar 10, 2014 Skrevet Februar 10, 2014 Om bilen har noen form for handsfree sitter mobilantennen i haifinnen. vetu03 reagerte på dette 1
fuel2go Skrevet Februar 10, 2014 Skrevet Februar 10, 2014 Hvordan den er festet er jeg usikker på. Vil tru det er et bitte litt hull i taket hvor det stikker en ledning igjennom. På E46 Coupe modellene sitter antennen veldig langt bak, så der ligger den imellom bakruta. Men jeg er ingen ekspert på dette, så ikke se bort ifra at dette kan være feil.
vetu03 Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Skrevet Februar 10, 2014 Om bilen har noen form for handsfree sitter mobilantennen i haifinnen.Okey, det skal jeg sjekke opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå