aliv2 Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Hei, har en 320D E46 2002mod. Skulle teste litt fart for moro, når jeg kom til ca 3500 omdreininger på den i 4 gir, så ville den ikke gi mer, så kom DDE lampen på (som har noe med innsprøyting å gjøre). Ville ikke gi mer på noen av girene. så startet den opp igjen, kjørte litt, og speeda på igjen, det samme skjedde ved ca 3500 omdreininger. Når jeg starter bilen nå så går DDE lampen på, men den går fort av igjen. Prøvde litt senere å gi på litt på 1 og 2 gir, da gikk det fint. Virker som om den går i "sikkerhetsmodus" når jeg gir på i 3 og 4 gir. Noen som vet hva problemet kan være. Tenker da på om den får for lite diesel eller luft? Bilen er chippet så den har ca 190hk og 400nm er men dette ble gjort skikkelig i 2006 ( skal ha kostet 9500) så lurer på om det kan ha noe med problemet å gjør. Noen som vet hva som er problemet, og kan det bli dyrt å fikse? Kan legge ut video om det er hjelpelig BTW ble skiftet turbo på den for ca 5000 km siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Nei, ingen som vet det ut i fra ei lampe som lyser. Lese feilkoder er eneste som teller her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå