NilsP Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Har et nesten komplett sett med den store kjørecomputeren, reléet og ledningsnett. Den er komt fra en amerikansk bil og har dessverre ikke fått prøvd den. Selges kr 1300,- Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Hva mangler? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoenh Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 er int. hvor masse ska du ha? hva mangler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 For meg ser det ut til at gong, utetempføler med kabel og blinklys hendelen mangler. Men us hendelen er ikke likt koblet. Prisen er helt riktig den, koster minst like mye og kjøpe på ebay med frakt/moms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoenh Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 ja så ikke prisen med en gang jeg skal sjekke litt her jeg så kommer jeg tilbake. har m50 motor i bilen og så må finne ut om det og blir problemer og få til og samkjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2014 Mangler gong og hendel ja, samt temp føleren. Fint lite byggesett for de som vil koble litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå