petter e39 Skrevet Februar 11, 2014 Skrevet Februar 11, 2014 Hei har en e39 1999mod som det kommer knirkelyd fra rattet når jeg svinger. Lyden er bare inni bilen. Lyden er ikke der hele tiden, virker som om den kommer etter jeg har kjørt litt. Kan dette være en "slavering" eller noe? Er det eventuelt dyrt å reparere eller er det noen som vet åssen jeg kan fikse det? Alle svar tas imot med takk Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
D.Toft Skrevet Februar 11, 2014 Skrevet Februar 11, 2014 sleperingen ja. den kan du sikkert smøre med silikon spray. hadde knirk i min gamle e39, men fikk ikke gjort noe me det før den ble solgt
bjalle Skrevet Februar 11, 2014 Skrevet Februar 11, 2014 Mulig det bare er plastdekselet rundt rattet som berører noe på rattet,prøv å kjør litt uten dette montert,spray litt w40 eller lign i overgangen til rattet samtidig,Hadde samme feil på min forrige e39,husker ikke hva jeg gjorde tror det bare var litt smøring som rettet feilen.
petter e39 Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Skrevet Februar 11, 2014 Takker prøver det jeg da. Men du tenker på at jeg må av med rattet eller? Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
Alpejohn Skrevet Februar 12, 2014 Skrevet Februar 12, 2014 Bruker ofte og være i bunnen av rattstamma, delen som må smøres er kun tilgjengelig under bilen. Søk på google etter lyder fra rattet, der er en guide på bimmerforums.com mener jeg det var. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
petter e39 Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Skrevet Februar 12, 2014 Takk skal se på det nå Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå