Dram Skrevet Februar 12, 2014 Skrevet Februar 12, 2014 Har en e61 525da 06 mod som får feilmelding på nivåreguleringen når det blir minusgrader, ikke noe problem når det er pluss grader ute. Noen som vet noe om hva det evt kan være?
Alpejohn Skrevet Februar 12, 2014 Skrevet Februar 12, 2014 Kan være fukt i slangene som fryser.Koble fra alle slanger, og blåse igjennom så kan det hjelpe.
e46trøndern Skrevet Februar 12, 2014 Skrevet Februar 12, 2014 Har en e61 525da 06 mod som får feilmelding på nivåreguleringen når det blir minusgrader, ikke noe problem når det er pluss grader ute. Noen som vet noe om hva det evt kan være? Hadde samme problem på min 525dat. der var kompressoren defekt. Kjørte en hel vinter med feilmeldinger som kom og gikk. Når våren kom, var problemet borte. Når jeg hadde passasjerer i baksetet kom feilmeldinga igjen. Bytta kompressor og problemet var løst. Jobben tok ca. 30-40min. Dette er en kjent feil/svakhet på denne modellen.
HMW Skrevet Februar 13, 2014 Skrevet Februar 13, 2014 Hvis du søker litt rundt på forum så finner du beskrivelse hvorfor dette skjer og hva du kan gjøre for å forhindre det. Svakheten er ikke kompressoren i seg selv, men en slange som får slitasje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå