Espen Aass Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Noen som vet om det er samme bryter til vanlig soltak og panorama (dobbelt) soltak til en E34 540iA Touring 1993 mod.? Det er her snakk om bryter til betjening av soltak. Åpne/vippe og lukke. Og hva er best og bruke for og smøre skinnene til soltaket og wirere? Går tregt. Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 hvorfor ikke bare ringe bavaria å få delenummeret ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 smørte mine med alupasta på spray. og vinduene. de sklir som om det var nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2014 hvorfor ikke bare ringe bavaria å få delenummeret ? De mente det var kun en bryter, så derfor jeg spør her for og være sikker.... Har sjekket hos GS og Koed også. Hvorfor jeg spør er fordi det er litt anderledes åpning av soltaket da det er to-delt og hadde problemer med og få lukket det. Da jeg trykker på bryteren for å lukke luka når den framre delen står i vippeposisjon åpner den bakre luka seg. Måtte prøve flere ganger før begge lukene lukket seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2014 smørte mine med alupasta på spray. og vinduene. de sklir som om det var nytt Ok. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå