KKise Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Hvis noen skulle se denne frontfangeren dukke opp så ta kontakt med meg, oxfordgrønn mtech 2 med arqray leppe. Skrudd av bilen min som stod parkert på Herøya Industripark (Porsgrunn, Telemark) natt til i dag 13/02/2014. Leppa er et hel**** å montere/demmontere, så om noen har demontert den før "salg", så vil det være mye riper og hakk der den har sittet. Ellers er det litt skraper på sidene av fangeren der leppa har gnisset litt, og dekslene rundt tåkelysene er ikke der. Var også ettermontert xenon der om det skulle hjelpe noe. Skiltplata var skrudd tvers igjennom plasten på fangeren og inn i bjelken, så der vil det være et par hull om skiltplata er tatt av. En av få i Norge som har denne og ganske sikker på jeg er eneste sør i Norge, så er lett gjenkjennelig. Den fattige taperen var i det minste høflig nok til å legge skiltet pent på bakken ved siden av bilen, og demonteringen ser ikke ut til å ha gått utover noe ellers på bilen. Kontaktinfo: Kevin Kise Tlf: 976 35 706 mail: kise(dott)kevin(att)gmail(dott)com frode1976 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Blir forbanna over att folk ikke bare kan la andre sine ting være i fred! Skal si fra viss jeg ser den her, litt lenger oppe i telemark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Må da få passe sjokk , når en finner bilen sin uten front ! Så veldig bra ut den fangeren din ! Dritt at folk holder på sånn !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 utrolig hva folk kan finne på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Er der mulig... Ser bilen din støtte og stadig når jeg skal på jobb! Jobber i PVC'n:) Skal se etter den! Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Fytti HELVETE å frekke folk er!!!! Stakkarslig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Har ikke hørt eller sett noe enda, så den står nok på en bil i Litauen nå Blei ny mtech 2 men uten leppa, så får se hva en finner på. Er der mulig... Ser bilen din støtte og stadig når jeg skal på jobb! Jobber i PVC'n:) Skal se etter den!Åja, sorte 1 serien? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Kjører sort 1-serie ja! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 hei, lurte litt på hvor du kjøpte den leppa ? patrikskauen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå