Gå til innhold

Stjålet E46 mtech 2 fanger m/ arqray leppe

KKise
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis noen skulle se denne frontfangeren dukke opp så ta kontakt med meg, oxfordgrønn mtech 2 med arqray leppe.

Skrudd av bilen min som stod parkert på Herøya Industripark (Porsgrunn, Telemark) natt til i dag 13/02/2014.

Leppa er et hel**** å montere/demmontere, så om noen har demontert den før "salg", så vil det være mye riper og hakk der den har sittet.

Ellers er det litt skraper på sidene av fangeren der leppa har gnisset litt, og dekslene rundt tåkelysene er ikke der. Var også ettermontert xenon der om det skulle hjelpe noe.

Skiltplata var skrudd tvers igjennom plasten på fangeren og inn i bjelken, så der vil det være et par hull om skiltplata er tatt av.

En av få i Norge som har denne og ganske sikker på jeg er eneste sør i Norge, så er lett gjenkjennelig.

Den fattige taperen var i det minste høflig nok til å legge skiltet pent på bakken ved siden av bilen, og demonteringen ser ikke ut til å ha gått utover noe ellers på bilen.

Kontaktinfo:

Kevin Kise

Tlf: 976 35 706

mail: kise(dott)kevin(att)gmail(dott)com

post-46949-0-28310300-1392274833_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har ikke hørt eller sett noe enda, så den står nok på en bil i Litauen nå :( Blei ny mtech 2 men uten leppa, så får se hva en finner på.ahyna4yn.jpg

Er der mulig... Ser bilen din støtte og stadig når jeg skal på jobb! Jobber i PVC'n:) Skal se etter den!
Åja, sorte 1 serien? :) Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...