Traktortom2 Skrevet Februar 14, 2014 Skrevet Februar 14, 2014 Denne her er litt vrien folkens... Tenker litt på å bytte seter i min e46 touring til sport foran og bak... Det å få tak i sport til touring er ekstremt vanskelig (tenker bakseter) så det fikk meg til å tenke på mulighetene for å ta putetetrekk fra sedan og cupeen og kansje cap for å få til noe som passer. Leste på ett engelsk bmw forum der noen hadde gjort dette mixa og trixa litt med de andre e46 utgavene sine bakseter tatt litt her og der og klarte å få en perfekt match til slutt. De nevner ikke hvem del de tok fra hvilken type... Selv har jeg tittet litt på bilder for å sammenligne og jeg trur det ligger noe i det de fra england snakker om. Selv har jeg aldri byttet ut skinn på seter og putene inni for å få sport, men tenkte det kunne vli gøy å skape litt diskusjon rundt dette og tilslutt få laget en full "tutorial" på hva man kan gjøre for å få dette til Takker for alle svar
Kattlikzm Skrevet Februar 14, 2014 Skrevet Februar 14, 2014 Å få ut setene som sitter i skal ikke være så vanskelig. Baksetene: Underlaget du sitter på trekker du bare opp med armene. Den delen du har ryggen på skrur du bare ut. Skal sitte et par bolter bak setene. Forsetene: Bolter under setene, og ledninger. Skal helt sikkert gå ann å få tak i sportsinteriør til touringen, men har ikke lest om det før .
Traktortom2 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Skrevet Februar 14, 2014 Jupp... trur du ikke att den delen su sitrer på passer fra en sedan og side putene passer fra en 2-dørs samme med ryggen?
Traktortom2 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Skrevet Februar 14, 2014 ryggen her er i 4 deler: singel rygg og rygg med mittarmlene, der du ser setebelte henger er sideputa.. denne delen er også separat delen du sitter på er en hel del. her ser du noen til cupe som der sies på en engelske forume så kunne man kombinere selve skinnet og stoffe inni på de andre modellene for å få dette til å passe perfekt til touringen... så lenge man bruker "ramma" til touringen liksom
StigJ Skrevet Februar 14, 2014 Skrevet Februar 14, 2014 Er jo kun stolene fremme som er forskjell på varnlig og sport hvis man ser bort fra trekket. Har du svart skinninteriør med standard seter så er baksetene like på en som har sportsinteriør.
Traktortom2 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Skrevet Februar 14, 2014 jeg har full sort skinn interiør ja, men det du sier att ingen av e46 utgavene har bedre sidestøtte i baksetene enn standar???
StigJ Skrevet Februar 14, 2014 Skrevet Februar 14, 2014 Det er riktig. Kun fremme som er forskjell på standard og sport. Så du trenger kun to nye framstoler i sort skinn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå