Gå til innhold

BMW E24 ønskes kjøpt evnt. bytte i E46 323ia.

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Enig med 2000Touring hva er du mener han ikke har fulgt med på, det han viste fram på finn.no er så mye E24 du får for 20 000!!

Huffa meg ,prøv litt da gutter, jeg kan gjerne kjøpe sekseren din "2000 Touring" men til dere andre som henger seg på diskusjonen er det bare og kjøpe! En sekser som ikke er norskregistrert og som ikke er strøken er ikke bil til kr 50000,  I all høflighet, hvis du registrerer den så kan du få det hvis ikke rusten har overtaket, registrerer du den så er den mye mer lett solgt, Hvorfor registrerer du den ikke ?

Og til deg stig som skriker på ADHD med skrivefeil; kan ikke du bare holde deg til; Taunus og Suburban .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg ikke registrerer ennå, min gode venn, er av den enkle grunn at jeg ikke er interessert i å betale avgiftene på en 29år gammel bil. Om man venter i 7måneder er den veteran og avgiftene er ca 6000kr.

Så om ingen kjøper den før, så er det akkurat det jeg gjør om 7 måneder - og da får tiden vise om den er til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til deg stig som skriker på ADHD med skrivefeil; kan ikke du bare holde deg til; Taunus og Suburban .

Niks,det kan jeg ikke.

Men hyggelig at du fikk slappa ta litt på "utropstegnfronten" da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...