beianmotorsport Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Her tar du nok feil igjen!!!,,dette er en " høggebil" til kr 2500,. Nå må du følge med i timen da gutt. vrakpanten er vell på kr 3000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Her tar du nok feil igjen!!!,,dette er en " høggebil" til kr 2500,. Nå må du følge med i timen da gutt. Hva er det jeg tar feil på, og hva er det jeg ikke har fulgt med på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael06 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Enig med 2000Touring hva er du mener han ikke har fulgt med på, det han viste fram på finn.no er så mye E24 du får for 20 000!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Enig med 2000Touring hva er du mener han ikke har fulgt med på, det han viste fram på finn.no er så mye E24 du får for 20 000!! Huffa meg ,prøv litt da gutter, jeg kan gjerne kjøpe sekseren din "2000 Touring" men til dere andre som henger seg på diskusjonen er det bare og kjøpe! En sekser som ikke er norskregistrert og som ikke er strøken er ikke bil til kr 50000, I all høflighet, hvis du registrerer den så kan du få det hvis ikke rusten har overtaket, registrerer du den så er den mye mer lett solgt, Hvorfor registrerer du den ikke ? Og til deg stig som skriker på ADHD med skrivefeil; kan ikke du bare holde deg til; Taunus og Suburban . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Grunnen til at jeg ikke registrerer ennå, min gode venn, er av den enkle grunn at jeg ikke er interessert i å betale avgiftene på en 29år gammel bil. Om man venter i 7måneder er den veteran og avgiftene er ca 6000kr. Så om ingen kjøper den før, så er det akkurat det jeg gjør om 7 måneder - og da får tiden vise om den er til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Og til deg stig som skriker på ADHD med skrivefeil; kan ikke du bare holde deg til; Taunus og Suburban . Niks,det kan jeg ikke. Men hyggelig at du fikk slappa ta litt på "utropstegnfronten" da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Niks,det kan jeg ikke. Men hyggelig at du fikk slappa ta litt på "utropstegnfronten" da 635 = hc/balltre/treball eller noe? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå