Gå til innhold

Biltema katalysator? Trenger svar fort! :)

myrvoll
 Share

Anbefalte innlegg

hehe mere lyd trenger jeg definitivt ikke,men så lenge lyden ikke forverres noe særlig er jeg fornøyd! :)takk

vil bare være sikker ; http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatka/topic112177_Katalysator_325i_328i_E36_Biete_-_BMW_Teile___Tuning___Zubehoer.html

det er di nederste "boksene" som er katta? går ut ifra at di mindre ovenfore bare er lydpotter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg hadde en slik biltema katte på en e36 320i, den ble sveiset på rett etter orginal katten og den fikk ned utslippet en del men det var fortsatt for høyt så pass på at den blir sveiset på akkurat der den gamle har vært, Hvis du drar på samme verkstedet med ny biltema katte og den enda skulle vært for høy så kan det godt hende dem bare lar det gå for da har du ihvertfall gjort et forsøk :)

Den hadde sikkert virket en god del bedre hvis den gamle var fjernet å den fra biltema var montert på samme sted kan jeg tenke meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg hadde en slik biltema katte på en e36 320i, den ble sveiset på rett etter orginal katten og den fikk ned utslippet en del men det var fortsatt for høyt så pass på at den blir sveiset på akkurat der den gamle har vært, Hvis du drar på samme verkstedet med ny biltema katte og den enda skulle vært for høy så kan det godt hende dem bare lar det gå for da har du ihvertfall gjort et forsøk :)

Den hadde sikkert virket en god del bedre hvis den gamle var fjernet å den fra biltema var montert på samme sted kan jeg tenke meg :)

Takker for svar, ja blir vanskelig med plass :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...