myrvoll Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 hehe mere lyd trenger jeg definitivt ikke,men så lenge lyden ikke forverres noe særlig er jeg fornøyd! :)takk vil bare være sikker ; http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatka/topic112177_Katalysator_325i_328i_E36_Biete_-_BMW_Teile___Tuning___Zubehoer.html det er di nederste "boksene" som er katta? går ut ifra at di mindre ovenfore bare er lydpotter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Katalysatorer sitter først i anlegget,nærmest manifoil,så kommer resonanspotter(midtpotte) og bakpotte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrvoll Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Katalysatorer sitter først i anlegget,nærmest manifoil,så kommer resonanspotter(midtpotte) og bakpotte. faaen, du er sikker? vanskelig å få sveisa inn katta der pga størreelse: s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Ja er sikker,ser ut som biltemas type ikke passer på din,du må ha 2 stk av den runde typen,vet ikke hvor du kan finne slike men sikkert noen bilrekvisita som har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Schmiedmann har brukt til kr 3282. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Husker jeg hadde en slik biltema katte på en e36 320i, den ble sveiset på rett etter orginal katten og den fikk ned utslippet en del men det var fortsatt for høyt så pass på at den blir sveiset på akkurat der den gamle har vært, Hvis du drar på samme verkstedet med ny biltema katte og den enda skulle vært for høy så kan det godt hende dem bare lar det gå for da har du ihvertfall gjort et forsøk Den hadde sikkert virket en god del bedre hvis den gamle var fjernet å den fra biltema var montert på samme sted kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrvoll Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Husker jeg hadde en slik biltema katte på en e36 320i, den ble sveiset på rett etter orginal katten og den fikk ned utslippet en del men det var fortsatt for høyt så pass på at den blir sveiset på akkurat der den gamle har vært, Hvis du drar på samme verkstedet med ny biltema katte og den enda skulle vært for høy så kan det godt hende dem bare lar det gå for da har du ihvertfall gjort et forsøk Den hadde sikkert virket en god del bedre hvis den gamle var fjernet å den fra biltema var montert på samme sted kan jeg tenke meg Takker for svar, ja blir vanskelig med plass :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrvoll Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Schmiedmann har brukt til kr 3282. også har di ny til 6000ca, men tror du det ikke er jævlig risky å kjøpe brukt? kan godt hende den ikke er 100% i orden den og :s Link til den brukte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå