rimol1993 Skrevet Februar 20, 2014 Skrevet Februar 20, 2014 Kunne også tenkt meg litt info på pris og relevant info på steg2. Har allerede en downpipe fra skottland
rimol1993 Skrevet Februar 20, 2014 Skrevet Februar 20, 2014 Kunne også tenkt meg litt info på pris og relevant info på steg2. Har allerede en downpipe fra skottland
TRF Skrevet Februar 20, 2014 Skrevet Februar 20, 2014 e46diesel; siterer meg selv. Den eksosen du da har er jo trangere enn originalt i utgangspunktet, og enda trangere i bøyene. Viktig at eksos er i riktig dim, og ikke mindre i bøyene.
rimol1993 Skrevet Februar 20, 2014 Skrevet Februar 20, 2014 Hva er prisen på reprogrammering fra dere da? Og eventuelt downpipe?
TRF Skrevet Februar 20, 2014 Skrevet Februar 20, 2014 KOmplett steg 2 (altså med rør) ferdig montert ligger på 9500,- ink mva. Dersom du monterer røret selv, og sender ecu inn for programmering koster det 7500,- ink mva. Kun programmering må vi evt ta på pm, og et konkret tilbud.
Frode_E30 Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Skrevet Februar 20, 2014 Er det downpipe fra ecotune du mener som er trangere enn originalt..?
TRF Skrevet Februar 20, 2014 Skrevet Februar 20, 2014 Er vel ikke så mange firmaer fra det landet som leverer dette, så da får hver og en legge to og to sammen. Er jo bare å se på bildene. Hvorfor fjerne kat for å minske mottrykket, bare for å øke det med trange rør?
Frode_E30 Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Skrevet Februar 21, 2014 Ser på bildene at den er noe smalere i bøyene, om det har noe å si vet jeg ikke da det er lite effekt som skal hentes ut. Kjører jo 500hk bensin på 2.5" eksos.
TRF Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Den er noe smalere i bøyene ja, men den er mindre dim enn den skal være i utgangspunktet. Hvor mye det utgjør kan diskuteres, det er ikke det jeg sier. Men hvorfor fjerner en KAT om en ikke bryr seg om mottrykket? Da kan du like gjerne kjøre med kat og spare pengene. Men, nok om det. Jeg ønsker ikke å diskutere andres produkter. TRF Performance downpipe er i riktig dimmensjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå