Gå til innhold

Noen som skal ha Toyo R888 eller R1R til sommern?

Tare Jansen
 Share

Anbefalte innlegg

som nevnt tidligere er jeg interessert.. men hvor mye har du reklamert?

kanskje sende en pm til moderator om å få dette på forsiden av bimmers kanskje?

50 dekk er jo ikke noe mere enn 12.5 folk så du hadde jo 30% allerede,, sånne ting som dette baller fort på seg når det først kommer i gang..

tror ikke det skal være vanskelig å skaffe folk til dette hvis du gir det litt tid og alle vi som allerede er interessert.bidrar.. de fleste er vel hypp på å få seg billige dekk... er jo en GOD del å spare her..

men hvis du ikke gidder, så gidder du ikke.. da skal ikke jeg mase..

men tipper vi hadde hatt folk nok på en uke hvis vi hadde prøvd litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt ikke funnet noe som er spesielt mye billigere enn f.eks dekkonline, hvis jeg regner med toll og moms som jeg regner med den norske stat vil ha? Så må nok hanlde en del. Men skårholen har et meget godt poeng, ikke alle som seriøse selv om de melder sin interesse. Går det f.eks å åpne en konto hos en bank som holder av pengene fra de som virkelig er med på dette så jeg slipper å måtte legge ut 50.000kr som jeg risikerer å tape?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det folk lurer litt på er nok f.eks. akkurat hvilken R888 er det du regner med kan komme på rett over 1000 lappen som du nevner i første post. Og om det da er med frakten og momsen.

Siden du nevner dekkonline. Om første posten er uten moms/frakt, og for samme som de billigste R888 til Dekkonline, så blir det ikke billig. Men jeg vil anta at det er feil å ta den konklusjonen?

Jeg går ut i fra at det er enten snakk om de billigste dekkonline har, og prisen er med moms og frakt. Eller at det var snakk om de dyreste til dekkonline, men uten moms og frakt?

Jeg tror det er litt liten info til at alle potensielle deltagere blir med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det står i første post så var eksemplet R888 225/45-17, da har jeg lagt på 25% moms. Å kom frem til ca 1050kr pr dekk uten evt toll og frakt. Aner ikke hva tollen kan komme på, noen som vet?

Men som nevnt dreit jeg i den dealen da jeg ikke viste om jeg ble kvitt dekkene. (var et restlager jeg fikk vite om via en kompis der nede, med dekk produsert tidlig 13, R888 og R1R).

Frakten regner jeg med ikke blir så ille fordelt på de som evt handler da DHL, UPS osv ikke har tatt veldig mye da jeg har fått ting fra statene tidligere iallfall.

Noe eksakt pris i kroner og øre vet jeg ikke før en evt bestilling. Regner også med at de som evt er med har noen hundrelapper å gå på. Så lenge det er penger  å spare.

Sorry hvis noen føler at de ikke får det de vil ha fra meg, men jeg prøver å få til noe. Om det ikke er bra nok så henvend dere for all til en dekkforhandler, for jeg kan ikke garantere noe som helst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Ikke forundret om det er nesten 10 år siden  :stupid:

Så uansett har vel konkurransen og tilbudene blitt skiftet såpass innenfor bransjen siden den gang at det ikke er så interessant vil jeg tro.

Husker ikke hvem som hadde med det, bare at det var en av de profilerte i klubben. Er sikkert flere her inne som var med på samme bestillingen.

Det var vel meg det. l 2005. Forhandlet fram en grei pris fra tirerack.com. Containerenfrakten husker jeg ikke hvor jeg bestilte fra. Men har noen gode tips om det.

Om det er noen som vil gjøre det samme, så er det bare å spørre. Så skal jeg gi en liten guide. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...