Gå til innhold

BMW E39 523iat selges/byttes

joru
 Share

Anbefalte innlegg

Lufter min E39 for salg da militærtjeneste kommer og orker ikke å betale forsikring og andre avgifter da den ikke kommer til å bli brukt. Bilen fremstår som meget strøken, har 2 parkeringsbulker. Disse blir fjernet før salg. Takluke har den også. Bilen er orginal shadowline, ikke lakkert i etterkant. Ikke sort taktrekk dessverre. Nylakkert for 2 år siden ifølge forrige eier. strøkent skinninteriør, vanlig, ikke m-sport eller comfort. M-tech ratt og m-innstegslister fra fabrikk. Lite eller ingen rust. Motor og gir fungerer utmerket. km stand 250xxx. Kan vurdere innbytte i e28, alt frå 524td til 535. Ikke mellomlegg fra min side.  Bilen står på Dovre i oppland. Har kommet på styling i etterkant, aerodynamic takvinge bak og alpine leppe framme. 

post-72995-0-66409500-1392760408_thumb.j

post-72995-0-42065400-1392760427_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Av felger har jeg 4 stk BBS RS740 17" med meget gode kumho sommerdekk, 4 stk E39 m5 felger, disse er ikke strøkne, 2 bra og 2 dårlige dekk, følger med 6 brukbare 18" dekk. Nokian hakka piggdekk på 16" orginale bmw felger. Har også 15" piggfritt på orginal stålfelg, med orginale kapsler. Mangler en kapsel dessverre. Orginale frontlykter med oransj blink følger med ved salg. MERK - DENNE BILEN HAR ALDRI VÆRT SENKET! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...