Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte men en kinautgave av disse spesialspillerene også nå og har montert inn denne... dette er en utolig bra spiller. Betalte 3500 og er full android med utolig mange funksjoner og tilkoblingsmuligheter. Leveringstiden var på 4 dager bare??? How?

Spilleren er rask og god. Den er med cambus og den har tilkobling til intrigering av simkort 3g nett...

Jeg har også tilkoblet torque diagnosesystem. Dette er noe jeg ikke helt får til å fungere, men dette systeme har jeg prøvd med flere spillere og bare gjort (plug and play) det krever noe mer justeringer og instillinger for å få dette til å fungere. Så dette hsr ikke noe med spillerene å gjøre...

Ett lite minus så langt er att det ikke er så lett å få lest av usb brikker eller få overført bilder via usb. Etter en del søking og aktivering har jeg fått til å koble tlf til spiller via usb. Men jeg får ennå ikke kontakt med minnebrikke.

Men dette er ett android system som må stilles inn etter eget ønske så jeg må bare sette meg ned litt å få stilt dette inn riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...