snipes Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Har prøvd å koble angel eye lykter og fikk problem med parklys. Jeg ville ha bare angel eye på og ikke parklys/nærlys.langlys funker ikke.fulgte org. lykter og koble samme måte på angel eye (sonar)men det gikk ikke så kanskje det er noe her som kan til dette?bmw e36 318 i sedan 1995 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Har du kjøpt lykter med angel eyes i eller har du kjøpt løse ringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snipes Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Reef, kjøpt med angel eyes inni lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snipes Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Jeg tror at jeg har problem med kobling fordi har ikke tegning om hvordan koble dem så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Er det ikke bare plug and play da? Slike uoriginale lykter har som oftest innebygget parklys som er på når ringene er på. Da må du evt. prøve åpne lykten og koble fra parklyset. Eller bare gjøre det fineste, enkleste og beste som er å sette på originale lykter med SMD LED ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snipes Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 Er ikke sikker om det funker men skal prøve senere idag. Men hvis jeg kjøper løs ringer så er det lett å koble og ta av glass lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Det er veldig enkel og installere. Du kobler deg bare innpå det originale ledningsette for parklyset ditt, ta ut pæra. DIY: Dette kjøper du: http://www.ebay.com/itm/BMW-E38-E39-E46-3-5-7-Series-Xenon-Headlight-SMD-LED-Angel-Eyes-Halo-Rings-Kit-/130575748088?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item1e66ebcbf8&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snipes Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Har ikke problem nå lenge Fikk det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snipes Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Her er bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå