Andreas Rian Skjølberg Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Tenkte jeg skulle lage en tråd om bilen min da en E34 525i 1995 modell originalt en 520Det jeg har tenkt å gjøre med den:1-Gjort2-Innkjøpt3-Ikke GjortTa alt av rust(3)Bremserør(3)Bensinrør(3)Oljefilter(2)Skiltlys(1)Kvasskam(Noen ideer?)Innsug(Noen ideer?)Motordeksel(2)Effektanlegg(Noen ideer?)Motorolje(2)Girkasseolje(3)Diffolje(3)Grenrør(3)Shadowline(3)Kommer mer etter hvert Har Rondell D58 felger liggende, vurderer og polere dem og lakkere svart senter på de Kom med forslag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Godt du kommer igang digg å se flere e34 komme seg! Men et tips: få vekk angel eyes lyktene, du vil bli ugle-sett av de fleste e34 eiere... Og ikke lakk senteret til rondellene sort, da ser det bare ut som hvilken som helst felg med kant :/ Ang insug finns jo dbias med innsug som gir alt ifra 10-20hk mer, men det koster mer enn det smaker :/ ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftedbimmers Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 De bilene der har herlige motorer! Stå på! her følger jeg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken92 Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 HahaxD man blir ikke uglesett av å ha angel eyes xD det er hver sin smak! Fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 Angel eyes har ingenting å gjøre på en E34. De kom ikke med det originalt, og det vet alle. Så ser bare dumt ut med det på en ellers flott bil. Mye bedre med DE lamper, gir fronten ett riktig løft, og det blender seg inn med resten av bilen. Angel Eyes skiller seg helt ut, og ser bare ikke ut på en E34. Men smak og behag Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Rian Skjølberg Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 Skal si meg helt enig angående det med angel eyes. De følgte med bilen. Men skal skifte til DE lamper i senere framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Rian Skjølberg Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 Skal vurdere det med å lakke senteret svart. Kanskje bare polere felgene istede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Rian Skjølberg Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Skulle egentlig ha de forbanna D58 felgen på nå. MEN jeg glemte selvsagt å sjekke innpresse xDså felgen tok borti fjæra bare når jeg prøvde å få de på Men det blir vell handla inn GS Retro felger eller spacere, pengene som bestemmer fra nå av Fått inn en del deler nå! Må bare si at jeg har null peiling på hvordan det å skrive innlegg og legge inn bilder fungerer altså på denne editorn tonyku reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Ser ut som en grei førstebil dette Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 super bil dette stå på. engle lykter på e34 er noe dritt ja synes de gs retro felgene er tøffe. har også mye kult på www.partsandretards.no sleng ut noe fler bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 tips få tak i noen orginale baklykter med hvit blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Jeg har ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå