Brekke Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Hei! Trenger litt hjelp her, skal bytte et par bremserør på min e39 520. Lurer da på hvilke koblinger/skøter jeg skal kjøpe på Biltema, syns det var så mange nummer og div. Hvilke er det som passer inn i bremseslangen? Ta gjerne å link meg både HUN og HAN fra biltema sin side. så får jeg et par skøter også! www.biltema.no
bmwkungenn Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 du skal ha med m10x1 gjenger,skal du skjøte må du ha flenseverktøy også,men det vet du kansje.lykketil
hsd Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Husk at det er forskjell på flensene som skal brettes i hver ende av røret, normalt er de billige flensetrekkerne på biltema o.l tiltenkt japansk dobbelflens, så du må improvisere litt for å få den til å passe tysk standard. Lurt å sammenligne med de gamle røra før du monterer det nye, og evt skru det lett i bunn, og ut igjen for å sjekke at det passer noelunde. (Kobber vil jo automatisk tilpasse seg litt når man strammer)
S.Hafsmo Skrevet Februar 23, 2014 Skrevet Februar 23, 2014 Er der noen flensverktøyer som er bedre enn andre? Noen som kanskje kan anbefale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå