Torstein523 Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Har problemer med en Bmw E39 1996 2,3 bensin manuell.. Før begynte bilen å fuske veldig om den stod lenge på tomgang... Gikk ikke på alle seks sylhnderne og gikk ikke kjøre! Men venta noen minutter så var den helt fin igjen temp var rett opp 90 grader. Men nå er luftmasse måler bytta kjøpt ny på koed og org lyftfilter boks med kn filter satt inn (power filter tidligere) nå er de samme problem som før går ikke på alle sylynderne om den står lenge på tomgang men fjusker også om jeg gir full gass ved 3000 omdreininger og går ikke som den skal? Får den forlite luft med org luftfilter!?!?!?! Og hva gjør at den klikker på tomgang?
CrZyWiz Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Den får selvfølgelig ikke for lite luft, med org. luftfilter. Ta en diagnose du.
Radical Skrevet Februar 22, 2014 Skrevet Februar 22, 2014 Høres ut som min e36 tidligere i vinter. Den oppførte seg akkurat likt. Var så enkelt som lambdaen.
Tore Diesel Skrevet Februar 22, 2014 Skrevet Februar 22, 2014 Som nevnt ovenfor: Ta diagnose, ikke begynn med deleskift på måfå. Blir fort unødvendig dyrt.
Torstein523 Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Skrevet Februar 22, 2014 Er de mulig å skjekke lamdan koster jo 2500kr ny.. Har tatt diagnose kom 9 feil bla luftmasse måler .. Får ta en ny og slette feilkoder så prøve på nytt å se hva som kommer opp da
S.Hafsmo Skrevet Februar 23, 2014 Skrevet Februar 23, 2014 Falskluft gir og utslag i form av feilkode på LMM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå