Frisvik Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 usikker på om jeg la dette eunder rett kategori? fikk tak i 4 BBS RF 3delte som jeg skal pusse opp. senter i svart med gullflakes, ytterring og innertønne i blank svart, "spike" skruer i gullutføring, og "sentermutterne" i gull. er 5x120, usikker på ET. siden de er 5x120 så har ikke jeg noe bil og ha de på, siden jeg driver med eldre VW og mercedes:) kommer til salgs etter restaurering, vist noen er interisserte noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisvik Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 slike bolter:) : http://www.ebay.com/itm/160x-Gold-Spiked-Split-Rim-Bolts-M7-x-32mm-BBS-RS-OZ-High-Tensile-Steel-Screws-/181330216227?pt=Motors_Car_Truck_Wheels&hash=item2a381f8523&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Er du helt sikker på at du skal gjøre det der med slike felger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Usikker på hvor mye du kan få for Rf. Personlog syns jeg di er noe sære.. og med sort senter og sort kant er jeg ennå mer skeptisk til hvor stort kjøpe markedet som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisvik Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 usikker, men hadde lyst og prøve noe annet en det som er på alle andre 3deltfelger, gull/svart/gunmetal grey senter og polert ytterring i orginal stand, i helt perfekt stand, hva hadde dere gitt for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Enig med deg jeg ja, dare to be different! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Enig med deg jeg ja, dare to be different! Det er jo greit det, men skal man selge, og ha mest mulig sjanse for å få solgt til ok pris, så ville jeg valgt litt mer konservative farger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisvik Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 tja, tror jeg skal gå for det jeg planla i starten får bare satse på at rett kjøper dukker opp, eller så får jeg bare kjøpte adapter:P skal prøve og huske på og oppdatere her under oppussingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 PM sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisvik Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 du har svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisvik Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 da har jeg fått svar på spørsmålet, og felgene er mest sannsylig solgt, til en pris mellom 8-12K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå