Gå til innhold

Hva skal man kjøpe 1 serie

oddrey
 Share

Anbefalte innlegg

Å si det er et must er vel å ta litt hardt i?

Jeg drar alltid setet helt tilbake før jeg går utav for å ikke slite på sidevangen unødvendig og det hadde jeg aldri giddet med elektriske seter, det tar jo hundre år.

Selv om vi er to som bruker bilene er det ikke akkurat noe jeg har savnet, utover at det er litt "tøft". Det er heller ikke så mange 1-serier som har dette, så da begynner det å minke kraftig på aktuelle biler vil jeg tro.

For meg så er det et must iallfall, så slipper jeg som er 186cm å justere setets 100 innstillinger hver gang jeg skal kjøre bil. Etter at min samboer på 163cm har justert setet opp og frem, rett i ryggen osv... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med min116i. Prioriterte greit med utstyr og lav kmstand/nyere bil foran motor denne gangen. Savner litt ekstra futt, men motoren fungerer egentlig greit nok i den lille bilen. EL-stoler tror jeg det er et fåtall 1-serier som har, så er nok vanskelig å sette dette som krav, men el-sidestøtte har vel samtlige sportsstoler som tidligere nevnt. Jeg vil anbefale å finne en med komfort og advantagepakken og m-pakke, da har man det viktigste av utstyr egentlig :smile: Bensinmotorene er også bensingjerrige så å kjøpe diesel kun pga. forbruk tror jeg ikke er nødvendig. Bare pass på at motorene har fått bra service. Min har lav km stand og jeg måtte skifte hele registeret og begge vanosene 1 mnd etter kjøp. pga bilen hadde vært for lite kjørt og gått for lenge i mellom servicene. Viktig å kjøpe bil som er ny nok til at man kan tegne motor og drivverksforsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så er det et must iallfall, så slipper jeg som er 186cm å justere setets 100 innstillinger hver gang jeg skal kjøre bil. Etter at min samboer på 163cm har justert setet opp og frem, rett i ryggen osv...

Enig i den. Neste bil skal vertfall ha memory på setene.. Blir gal av å justere setet hele tiden..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...