Ivrig86 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Ja han tenkte jeg ikke på... Han trekker om han å men det blir ikke som fair Mont da... Di ville vel gjort alt på nytt for å si det sånn å scandinano "folierer" det nok bare utenpå men er jo samme det tror også scandinano er mye billigere. Han Foliere M5n jeg netopp solgte å han er veldig flink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Da har jeg fått en pris på 7000 fra scandinano, men 4000 kr ca hvis jeg demonterer alle stolpedekslene og tar av taktrekket selv,noe jeg såklart kommer til å gjøre. Så det koster totalt sikkert 4-5000 akkurat det jeg maks er villig til å gi for det også. Så ser ut til at dette kommer på e30 en til våren Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 hmm...Om de tar seg av demontering/montering så er det vel verdt å gi dem de 3 ekstra tusen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Nei er ganske enkelt å ta av deksler og eksisterende taktrekk, maks en time tenker jeg da taktrekket ikke er festa under rutene, så må ikke ut med ruter Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Er det ikke ett helvete å få taktrekket tilbake på plass igjen uten at det henger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Men de skal jo ta alcantara på, taktrekket skal jo bort? Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Men, skal se på det nøyere når jeg tar ut bilen, husker ikke helt hvordan alt ser ut i taket, men blir til at bilen ihvertfall får seg alcantara og nærme er det også (drammen) følger scandinano på face og de er dyktige utifra bildene altså.. Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 hmm...de skal jo ikke legge alcantara rett på taket da...idiatt... de trekker om DITT taktrekk i alcantara... Sånn seriøst..prut litt på prisen.. si de kan få 6k for jobben..og lever bilen as is..og hent den ferdig fiksa...du hadde planer om 4k? 2000kr ekstra er verdt det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Åha:p haha, ja da må jeg det, kanskje best å bare ta en Wicky ja ^^ Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Man må nesten se hvor mye penger det er snakk om...Hadde de krevd 10k ekstra..så er det forståelig at man skrur litt selv... Men 2k...njaah... du kjører sjuer...du kanke spare penger lenger...hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 hahaha Dette gjelder jo e30en, og nå med 7er i tillegg, så må jeg ihvertfall spare =( haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Kan anbefale Scandiano Har brukt de flere ganger til foliering, og skal selv bruke dem til og trekke alcantara taktrekk i både Bmw`n og Disco`n hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå