Gå til innhold

Noen i landet som fikser interiør?


hermanoo90
 Share

Anbefalte innlegg

Ja han tenkte jeg ikke på... Han trekker om han å men det blir ikke som fair Mont da... Di ville vel gjort alt på nytt for å si det sånn å scandinano "folierer" det nok bare utenpå men er jo samme det :) tror også scandinano er mye billigere. Han Foliere M5n jeg netopp solgte å han er veldig flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått en pris på 7000 fra scandinano, men 4000 kr ca hvis jeg demonterer alle stolpedekslene og tar av taktrekket selv,noe jeg såklart kommer til å gjøre. Så det koster totalt sikkert 4-5000 akkurat det jeg maks er villig til å gi for det også. Så ser ut til at dette kommer på e30 en til våren :D

Sent from my C6903 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, skal se på det nøyere når jeg tar ut bilen, husker ikke helt hvordan alt ser ut i taket, men blir til at bilen ihvertfall får seg alcantara og nærme er det også (drammen) følger scandinano på face og de er dyktige utifra bildene altså..

Sent from my C6903 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...de skal jo ikke legge alcantara rett på taket da...idiatt... de trekker om DITT taktrekk i alcantara...

 

Sånn seriøst..prut litt på prisen.. si de kan få 6k for jobben..og lever bilen as is..og hent den ferdig fiksa...du hadde planer om 4k? 2000kr ekstra er verdt det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...