pautomagi Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Heisann, Jeg har hatt problemer med noe jeg tror er starteren på min e46. Vil vurdere andre alternativer enn og bytte starteren hvis det kan være andre ting som er galt. (den ligger meget knotete til så vil helst slippe å bytte den.) Jeg vrir om nøkkelen og av og til virker det som den ikke slår inn, den snurrer. Bensinpumpa starter også når jeg skrur på strømmen. Hvis den slår inn er jeg enten heldig at det er nok til å få sviv på motoren, eller så er det akkurat som den glipper igjen. Leser litt rundt om kring at det kan være jordningsfeil / relefeil.. Kan prøve å legge opp en film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 bytt starter er nåkk veldig dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m tech Andreas Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå