Majo Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Hallo! I min utstyrsliste på min bmw står det at jeg har P7RPA Advantage package, noen som vet hva det innebærer? Betyr dette at jeg har sportsunderstell på min bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Vet ikke hva den der er. M-Sport understell har kode 704... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majo Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Okei, er det en generell kode for sportsunderstell på alle bmw`er? eller en kode for kun e91? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Er vel generell kode Sent from my LG-D802 using Tapatalk EspJoh97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m tech Andreas Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Advantage pakke tror jeg bare var en pris fordels tilbud med en god del utstyr i pakken i stedet for å velge en ting om gangen. Har det samme på de nyeste F3X hvis du sjekker konfiguratoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå