slados Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Lurer på om noen her på forumet har erfaring med camber justerings kitt fra kmac.Vurderer dette da jeg har litt for mye negativ camber bak,dette er ett sett som består av fire stk justerbare "hyllser" med en eksentrisk bolt som skal gi større utslag enn de orginale justerings-hyllsene/skruene. Ser ut som det skal være grei skurring å montere da det følger med et eget verktøy for å presse ut de orginale foringene.Har søkt litt i diverse fora og ser det er litt delte meninger om det har nok virkningsgrad for å justere negativ camber kontra de orginale justeringskruene.
Alpejohn Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Har vurdert disse jeg også, men har ikke blitt kjøpt.Egentlig tror jeg alt er sånn det skal, men den sliter mer på innersida en ellers på dekka bak.
slados Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Skrevet Februar 27, 2014 Har senket bilen med fjærer og stag fra Hartge og vurderer settet fra kmac da jeg har litt for mye negativ camber bak for å få "rette" tall på 4-hjulskontroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå