S.Hafsmo Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Gratulerer med fornuftig bilvalg! Hadde jeg vært i samme situasjon hadde jeg ikke vurdert noe annet enn F01 en gang. Det er nok ikke allverden med F01-erfaring å hente her på forumet, men det kommer seg. Lager du en tråd på nybilen hjelper jo det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BingoBonzo Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Ja, da er drømmebilen vel parkert i garasjen!! 55mil hjemtur fra Bergen til Tønsberg gikk som en drøm, har ALDRI kjørt en tilsvarende bil før! (Gikk ut av bilen friskere og bedre i kroppen enn når jeg startet turen...) Det er en kjøreopplevelse som er helt unik, den sluker ugjevnheter i en så stor grad at du ikke gidderå styre utenom dårlig asfalt, bare å kjøre rett på. Merker klart at det er to tonn med bil, langt unna min 3-seriemed tanke på kvikkhet i svinger (selvfølgelig), men helt fantastisk! I morgen skal sommerlissene på, 20" M-Sport før vi drar til Tyskland, skal bli spennende å prøve hvordan de fungerer. Og hva er vel bedre ennå dra ned til Hamburg for å prøvekjøre på hjemmebane? To spørsmål: 1. Tips til gode veistrekninger i nærheten av Hamburg for å teste toppfart? 2. Ønsker meg ConnectedDrive (6NR), tips til hvor jeg kan få dette installert? ESveen og S.Hafsmo reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå