williamwiers Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Da var nye bremserør og frontrute på plass så da er bilen EU godkjent til september 2016 :DGodt jobba, alltid en stor lettelse! noen 1'er feil då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 Godt jobba, alltid en stor lettelse! noen 1'er feil då? Nope, ingen feil lenger nå williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 30, 2014 Forfatter Share Skrevet August 30, 2014 Fikk endelig bytta ut noe som har irritert meg leenge!!! Rustent... Done Freakshow og williamwiers reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Montert "M pedaler" Freakshow og williamwiers reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Oktober 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2014 ENDELIG LAPPEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Græææts Kjør deg en tur til meg å vis meg hvordan du bytta listene i døra ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Oktober 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Oktober 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Græææts Kjør deg en tur til meg å vis meg hvordan du bytta listene i døra ; ) Det er faktisk meget lett Løsne dørtrekket innvennidig ta bort plastdekselet som går "rundt" døra hvor lista sitter også drar du gummipakningen som ligger "inni" lista opp. Da dukker det opp 3 torks skruer og vips så er den ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2014 Endelig!!! Orginal M frontfanger og sideskjørt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Endelig!!! Orginal M frontfanger og sideskjørt! {style_image_url}/attachicon.gif IMG_3746.JPG {style_image_url}/attachicon.gif IMG_3744.JPG {style_image_url}/attachicon.gif IMG_3745.JPG Dæven samme farge som min bil åå de delen! Bare å sende de opp med en gang! ;p Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2014 Haha! Blir lakkert i løpet av uke forhåpentlig hvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Nei nå får du gi deg Sent from my iPhone using Tapatalk Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Veldig fin bil, tror ikke jeg har kommentert før men har alltid fulgt med! Syntes baklyktene gjorde seg, og den kommer til og bli ganske fin med m fangere og sideskjørt! venter spent på nye bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå