Gå til innhold

Hermanoo`s E38 728 iA - Selges!


Anbefalte innlegg

Det blir å bytte batteri og knapper og se om det funker, gjør det det, så sier jeg meg fornøyd frem til mer penger kommer på banen, da blir det en nøkkel til. :) Men tenker at en nøkkel til er en lur og praktisk ting og ha i tilfelle en av dem skulle forsvinne, og da er det kjipt å stå fast...

Så enig med deg Fredrik24 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom han klarte å låse opp bilen med nøkkelen han har, så antar jeg lite strøm eller slitte knapper, å prøve med nytt batteri er både billig og enkelt. Funker ikke dette bør man gå videre.

Å få tak i tilsvarende nøkkelemne? Det må bestilles, og da får du komplett nøkkel(har bare en nøkkel fra før også). Jeg hadde bestilt en helt ny nøkkel, jeg mener at det er verdt det :P, og byttet batteri og knapper på den andre.

Hvis man kun har en 1 nøkkel er saken annerledes :) trodde han hadde fler, nei mente at man får kjøpt kun skallet og blank nøkkel også kan man flytte over resten hvis skallet er knekt eller nøkkel slitt. Gjorde slik på reservenøkkelen min, hovednøkkelen var ny fra før av :) ble billig det :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar det seg bestille emne fra Ebay, og et nyere kretskort fra BMW slik at man kan bygge seg en nyere nøkkel?

Du får bestilt selve skallet med blank nøkkel og til og med blank startsperre chip, så kan du flytte over kretskort eller bruke gamle chippen til startsperra. Har også vært innom sånn random nøkkelslipere som holder til på forskjellige kjøpesentre, de hadde utstyr for å programmere chip og skulle ha 300 for sliping og programmering. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei plutselig mye tekst her (er bra det) men føler det er på sin plass med et bilde :D

Tittei!

attachicon.gifDSC_0339.JPG

 

 

faen...liker den der as...Men nå kunne jeg kjøpt to stk e46 for prisen av din ene e38...hahaha :P

 

Liker at den er HELT original... trenger verken senk felger eller no andre lys...  Håper været bedrer seg snart så kan vi ta no bilder i tørt vær... to originale 99-modeller med lik motor og oransje blinkere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...