Gå til innhold

Hermanoo`s E38 728 iA - Selges!

Anbefalte innlegg

Skrudde ikke med klokken, bare så det er klart, haha.

ja okei, da er det ihvertfall ikke det.

men siden bilen har vært tungstartet lenge, så kan det være noe som er tett altså, så fort bilen er i gang så merker man ingenting, så tror ikke det er noe elektrisk... men kan jo være det altså.. Får prøve de enkle tingene først:

Bensinfilter

kondensfjerner i tank

så tar vi det derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg Kom hjem fra jobb istad, tenkte: "la meg prøve å starte bilen igjen, bare for sjekke om den er like dau".

Vridde om nøkkelen og den starta på første forsøk!!! :D :D

Tror dette var bilens måte på å si: "Hey, kjapp deg med service a!" Hihi :P

Sent from my C6903 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trua henne...haha :P men bra det ordna seg...kanskje greit å få i gang bytte av ting og tang på den med tanke på å ikke bli stående ett sted uten å få start på den...

Ja, det jeg skal fikse det til helgen, bestille litt fra Koed =)

Får vognkort snart regner jeg med, så da kan jeg ta den med til motorsenteret og gjøre tingene der :)

Takk for at du pratet med hun :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merka det heller ikke noe når bilen var i gang når jeg hadde feil med veivsensoren, da harka den og hadde vanskeligheter med å starte, men når den starta så gikk den helt fint. Men mener å huske på slutten at den veksla litt med å starte og fungere fint / Starte å være 50% fungerende, altså den var skikkelig forkjøla, hehe..

Men få tatt en diagnosering på bilen, da finner du det ut med en gang om det er noen komponenter som feiler :) Er vel kanskje kun tett bensinfilter etc som ikke vil vises, men da har man jo utelukka komponentene i så fall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...