D.Toft Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 tett bensinfilter? død bensinpumpe? en eller annen sensor feil på motor? dårlige coiler/ plugger? diagnose er tingen, den hjelper deg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Ville uansett bytta bensinfilter og plugger, trenger ikke være verre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Noe lås på lokket til kjølevæsken? Ville ikke rykke på seg den.korken x) Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 trener du ikke? pyse as..jeg åpna den jo når vi henta bilen...og jeg lukka den... Men prøv å åpne lufteskruen først..så åpner du lokket til radiatoren etter det... hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 haha, den rykka ikke, jeg lena kroppen mot også kan den nekte å starte hvis den ikke har nok kjølevæske? høres litt rart ut hvis så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Er bare å skru korken mot klokka. Bilen starter og går uten kjøling. Har testa det med både 728 og 740. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Skrudde ikke med klokken, bare så det er klart, haha. ja okei, da er det ihvertfall ikke det. men siden bilen har vært tungstartet lenge, så kan det være noe som er tett altså, så fort bilen er i gang så merker man ingenting, så tror ikke det er noe elektrisk... men kan jo være det altså.. Får prøve de enkle tingene først: Bensinfilter kondensfjerner i tank så tar vi det derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Selg den. 15k. Cash. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 legg deg a, dette er ikke noen av dine 3 serier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 mine starter iallefall..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Mine og !!! (snart for 7ern ihvertfall ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Jeg Kom hjem fra jobb istad, tenkte: "la meg prøve å starte bilen igjen, bare for sjekke om den er like dau". Vridde om nøkkelen og den starta på første forsøk!!! :D Tror dette var bilens måte på å si: "Hey, kjapp deg med service a!" Hihi Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Jeg trua henne...haha men bra det ordna seg...kanskje greit å få i gang bytte av ting og tang på den med tanke på å ikke bli stående ett sted uten å få start på den... hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Jeg trua henne...haha men bra det ordna seg...kanskje greit å få i gang bytte av ting og tang på den med tanke på å ikke bli stående ett sted uten å få start på den... Ja, det jeg skal fikse det til helgen, bestille litt fra Koed =) Får vognkort snart regner jeg med, så da kan jeg ta den med til motorsenteret og gjøre tingene der Takk for at du pratet med hun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Merka det heller ikke noe når bilen var i gang når jeg hadde feil med veivsensoren, da harka den og hadde vanskeligheter med å starte, men når den starta så gikk den helt fint. Men mener å huske på slutten at den veksla litt med å starte og fungere fint / Starte å være 50% fungerende, altså den var skikkelig forkjøla, hehe.. Men få tatt en diagnosering på bilen, da finner du det ut med en gang om det er noen komponenter som feiler Er vel kanskje kun tett bensinfilter etc som ikke vil vises, men da har man jo utelukka komponentene i så fall hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå