hermanoo90 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Okei, får vel litt bimmers eller e30meet rabatt hos koed, og får bestille filtere osv så får vi tatt en service på den stress å bytte sensoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Jeg kjøpte uorginal LMM til 740'n. Den var 3-4 tusen billigere mener jeg og huske. Funker fint ennå. Denne kan jo ryke 3 ganger før jeg er på samme pris som en orginal. De er helt like bortsett fra bosh merket som står pe den ene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Ja se der, er kanskje tilfeldigheter som spiller inn. Er også veldig forksjeller på uoriginale deler, noen er bedre/likebra/mye dårligere enn de originale. MEN, er det vanskelig å bytte veivsensoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Sweet, med arabisk melodi og greier, ikke værst! men det der var får 740, regner da med at det er det samme for 728en? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Hahaha Ja, du finner den nok om du går under bilen etter å ha sett den videoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Thank you. Får bestille i morgen fra KOED, samtidig bestille div. filtere for å utføre en olje- og filter service. APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Tok meg en kjøretur til og fra kebabsjappa med sjuern, en 30mins tur totalt, følte meg litt som wicky .... x) Var så lat at jeg ringte dem fra bilen og bestillte, gikk ut av bilen og betalte og kjørte av gårde igjen. Man føler seg litt "konge" bak ratet, med hodet lent på nakkestøtta (eneste bilen jeg lener meg godt bak i setet med hodet fast i nakkeputa) og bare cruiser og venter på å ankomme destinasjonen. Liker denne bilen bare mer og mer jo mer jeg kjører den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Ja E38 er noe for seg selv hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Hehehe, ja er meget behagelig å sitte bakoverlent i nakkeputa mens man kjører, akkurat den følelsen har jeg ikke kjent i noen andre biler enn E38! Elsker å kjøre langturer i bilen, faktisk uten tvil bedre en E65'n vi har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Hehehe, ja er meget behagelig å sitte bakoverlent i nakkeputa mens man kjører, akkurat den følelsen har jeg ikke kjent i noen andre biler enn E38! Elsker å kjøre langturer i bilen, faktisk uten tvil bedre en E65'n vi har *liker* (har brukt opp mine likes for dagen ) Såppass ja, godt å høre at det faktisk er så bra ^^ Jeg har vanlig stoler? Lurer på hvordan comfort stolene føles ut som da, hvis dem kom i E38... hadde sovna bak rattet jeg x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 ehm..du kan jo prøve comfortstolene i min e38... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Siden ingen har postet dette bildet her på bimemrs enda: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 ehm..du kan jo prøve comfortstolene i min e38... Får gjøre det vett pollos hermanos ja, haha morsomme var at det var en pollo-kebab! (for de som ikke vet pollo betyr kylling på det spanske språket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Vet du ikke hvor det bildet er tatt fra!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå