Gå til innhold

Hermanoo`s E38 728 iA - Selges!


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte uorginal LMM til 740'n. Den var 3-4 tusen billigere mener jeg og huske. Funker fint ennå.

Denne kan jo ryke 3 ganger før jeg er på samme pris som en orginal.

De er helt like bortsett fra bosh merket som står pe den ene.

post-49693-0-59282100-1380749327.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg en kjøretur til og fra kebabsjappa med sjuern, en 30mins tur totalt, følte meg litt som wicky .... x)

Var så lat at jeg ringte dem fra bilen og bestillte, gikk ut av bilen og betalte og kjørte av gårde igjen.

Man føler seg litt "konge" bak ratet, med hodet lent på nakkestøtta (eneste bilen jeg lener meg godt bak i setet med hodet fast i nakkeputa) og bare cruiser og venter på å ankomme destinasjonen. Liker denne bilen bare mer og mer jo mer jeg kjører den. :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja er meget behagelig å sitte bakoverlent i nakkeputa mens man kjører, akkurat den følelsen har jeg ikke kjent i noen andre biler enn E38! Elsker å kjøre langturer i bilen, faktisk uten tvil bedre en E65'n vi har :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja er meget behagelig å sitte bakoverlent i nakkeputa mens man kjører, akkurat den følelsen har jeg ikke kjent i noen andre biler enn E38! Elsker å kjøre langturer i bilen, faktisk uten tvil bedre en E65'n vi har :P

*liker* (har brukt opp mine likes for dagen :P )

Såppass ja, godt å høre at det faktisk er så bra ^^

Jeg har vanlig stoler? Lurer på hvordan comfort stolene føles ut som da, hvis dem kom i E38... hadde sovna bak rattet jeg x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...