hermanoo90 Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Hvor lenge var batteriet ute av nøkkelen? 5 sekunder. This is what you do: http://www.meeknet.co.uk/e38/Key_Program.htm thank you, skal prøve etterpå ! Gjør som meg...selg sjuern...haha Nehehei! Etter veivsensorknotingen i går skal jeg ihvertfall ha den i 50 år, hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 22, 2014 Forfatter Share Skrevet April 22, 2014 Her skjer det ikke stort annet enn cruising på høyt avslappende nivå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Digg. Gled rundt i min i påsken. Digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 22, 2014 Forfatter Share Skrevet April 22, 2014 Ja er en herlig følelse å kjøre disse bilene, fant nylig en bedre sitteposisjon også, høydejustering helt ned og bakoverlent, med rattet tiltet ned og halveis mot meg liten forandring = stor glede APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 rånestillinga? Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Mellomting mellom normal og rånestilling klarer ikke å sitte komfortabelt i rånestilling .p Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Ikke fått knappene til nøkkelen enda, håper de kommer snart. Men jeg byttet batteri, og den prosedyren jeg fikk av Apedersen for å aktivere nøkkelen, fungerte ikke? Tror kanskje kretskortet er dødt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Jeg prøvde 3 ganger på min 728 før det funket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Tror jeg venter til knappene kommer i posten og prøver igjen, ganske hardt og vanskelig å trykke nå.. Men okei, da eliminerer jeg ikke bort kretskortet helt enda, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Når jeg gjennomførte den guiden etter batteribytte, fungerte det Hmm, kan du ikke ta ut gummien og prøve knappene på annet vis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 I shall give it a try, thank you oldsport! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 Det har startet en krig i hodet mitt; selge eller beholde.... Hvorfor selge: spare penger, har 3 biler tilsammen nå, du bruker e30en mindre pga 7ern. Hvorfor ikke selge: slutt å bruke golfen til mor, bmw 7 er den mest komfortable og skuddsikkre bilen du har eid. Ikke lett dette.... :/ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Skjønner ikke problemet...Du "solgte" golfen for å få en finere bil som var mer komfortabel og finere... så hva er problemet? E30 trenger du ikke bruke hele tiden..spar km på den og bruk den heller på fine sommerdager etc... sjuern bruker du da som bruksbil..Noe dyrere enn en ekkel golf, men er verdt prisdifferansen... Du får ikke en så fin og hel bil til den prisen igjen...ikke får du no særlig mer for den nå heller da markedet på E38 nesten har stoppet opp...fine biler til 40k blir liggende i flere mnd uten napp... ' Velger du altså golften i stedet for E30/E38? Da har du en mental feilstilling i hodet ditt as... hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Enig med Wicky altså Hva er den tredje bilen din egentlig? Stemmer absolutt for at du vedlikeholder/bruker sjueren, og E30 på finværsdager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 Skjønner ikke problemet...Du "solgte" golfen for å få en finere bil som var mer komfortabel og finere... så hva er problemet? E30 trenger du ikke bruke hele tiden..spar km på den og bruk den heller på fine sommerdager etc... sjuern bruker du da som bruksbil..Noe dyrere enn en ekkel golf, men er verdt prisdifferansen... Du får ikke en så fin og hel bil til den prisen igjen...ikke får du no særlig mer for den nå heller da markedet på E38 nesten har stoppet opp...fine biler til 40k blir liggende i flere mnd uten napp... ' Velger du altså golften i stedet for E30/E38? Da har du en mental feilstilling i hodet ditt as... - og av og til trenger man bare litt vett banket inn i skallen... takk! wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå