hermanoo90 Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Den er jo pen om ikke annet Haha takk ! @wicky: kjører den i dag Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Skal nå kjøpe nytt termostathus, da min har fått sprekk i seg og lekker kjølevæske. Ser den koster 267 hos GS før rabatt. Skal man også ha ny O-ring? Må man skru av noen ting for å komme til, eller er det et enkelt clean bytte? Må sikkert ha ny kjølevæske? - Hvilken er riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 har du enda ikke bytta? Ja det er like greit å kjøpe alt "nytt" med tanke på gummi etc rundt omkring i området der... Men du trenger bare blå væske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Må/bør også bytte O-ringen selv om den gamle ser i orden ut. Blir kanskje trangt om du ikke tar av dekslet til Radiatoren og/eller vifta, men er mulig du kommer til å bytte huset uten å ta av annet en slangene som går inn på hver sin side av huset http://www.tv2.no/underholdning/broom/frostvaeske-aa-velge-feil-farge-kan-bli-dyrt-3952006.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Nei er midt i eksamensperioden, har hatt 3 eksamner og har en siste nå på torsdag etterfulgt av jobb så tenkte å bytte til helgen. Så blå er korrekt ja. Ja ringen koster ingenting, så da bytter vi den også. Hmm okei, får håpe jeg ikke må demontere så mye, ganske så trangt motorrom Er ikke som å skru på E30, der det gjerne er masse plass (hysj wicky) x) EDIT: Da snakket jeg med GS og har nå bestillt O-ring og nytt Termostathus til 245kr Istedenfor 291 pga E30meet-rabatt =) Får fattern til å henter det for meg i morgen da han jobber i Oslo. APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Hvordan tar man av radiatordekselet? Noen som har en fin forklaring eller youtube video? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Dra av gummilist. Rød. Sett skrujern nedi og vipp opp klips. Blå (1 på hvær side) denne må kanskje ikke tas opp. Dra ut plast propp. Gul. (1 på hvær side) hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Takk, er det noe annet jeg skal skru av eller tenke på ved bytte av termostathus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Pakningen rundt termostathuset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Hva med den? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Bør byttes. Jeg gjore ikke det. Måtte skru opp igjen og bytte pga det ble lekasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Den oransje som er på mitt termostathus du tenkte på? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Sweet, blei litt småredd for at jeg mangla en viktig del nå Den fulgte med, montert på plastikken ^^. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Ok. Da er det nok ingen fare. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå