Aroid Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Antageligvis mye billigere enn verksted. Men vet mange tar typ 200kr timen når de skrur svart, og 2500kr tilsvarer da 12,5 time på og bytte. Og det får jeg inderlig håpe han ikke bruker, dette er en jobb som burde ta max 4 timer.200kr er jo mindre en man jobber til vanlig. Mange tar 100% overtid i forhold til times lønn man har i fra jobben sin. Og ja det er mange som tar fast pris.. Vist han mekanikeren tar 200kr i timen så bruker han 2 timer så blir det kun 400 kr. Vist det har vært meg da har jeg ikke ofret 2 timer bort på bilen din. Da kan man heller jobb overtid på jobb plassen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Nå vet ikke jeg åssen dine kamerater er men, hvis jeg gir 200kr timen så har de vanlig lønn på arbeid ca, også slipper de skatt.. Så de tjener nå greit på det, også har man gjort en god tjeneste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 24, 2014 Forfatter Share Skrevet November 24, 2014 Her cruises det Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Nå vet ikke jeg åssen dine kamerater er men, hvis jeg gir 200kr timen så har de vanlig lønn på arbeid ca, også slipper de skatt.. Så de tjener nå greit på det, også har man gjort en god tjeneste.No skrur e alt selv. Men 200kr er alt for lite. Men vist det er go kompis så tar jeg gjerne bytte handel. 200kr tjener man ikke greit på overtid. Kanskje vist man jobber på rema bak disken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Husk...200kr er ETTER/UTEN skatt...da skal du være jævla god om du får 200kr etter skatt pr time på rema1000 as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Husk...200kr er ETTER/UTEN skatt...da skal du være jævla god om du får 200kr etter skatt pr time på rema1000 as...Meinte vist man jobber på rema er man heldig vist man får 200kr på overtid. Da skjønner e at det er dyrt å betale noen meir en 200kr uten skatt. Ellers er man en sunnmøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 25, 2014 Forfatter Share Skrevet November 25, 2014 Mekanikere som jobber svart bruker som regel dyre verkstedpriser som argument for deres lønn for arbeidet. Koster det 3000 i arbeidstimer på verkstedet så kan mekanikeren lett si han skal ha 1000 eller 1500 for jobben, selvom det kun tar 2 timer. Du som skal fikse har kanskje ikke mulighet elker tid til å fikse selv og må betale han 500-750 i timen hvis han skulle ha 1000-1500 for 2 timers arbeid, hvis verksted tok 3000. Det er jo egentlig ran.... Hvis noen mekanikere gidder å jobbe på en bil for 200 svart i timen så er de ganske "fair" og får likevell bedre betalt da enn på jobben sin. 200 uten skatt er samme som 272 i timen (ved 36% skatt) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Normalen for svart-arbeid pleier å ligge på 50% av verkstedpris det har iallefall alle jeg kjenner praktisert.. Aroid reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Oi såpass, glad jeg aldri har betalt så mye. Men så skrur jeg endel selv da. Men drit nå i hva folk skrur for så lenge de har greut betalt og du kommer greit ut av det å bilen funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 25, 2014 Forfatter Share Skrevet November 25, 2014 Bilen skal selges, det er nå 100% bestemt, da jeg behøver penger. Hvis noen er interessert så er det bare å sende PM Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 bla bakover....i give u bud,....haha Hvorfor skal du selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 25, 2014 Forfatter Share Skrevet November 25, 2014 (endret) Trenger penger :/ Også har jeg lyst på noe mer sportslig bil til våren =) Endret November 25, 2014 av hermanoo90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Er jo lenge til våren da.... Menmen...Lykke til med salg Legg den ut på finn så blir den nok solgt raskere enn via bimmers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 25, 2014 Forfatter Share Skrevet November 25, 2014 Tusen takk! Ja jeg skal til motorsenteret i dag og vaske og støvsuge den så ta noen bilder og legge ut på finn ikveld eller i morgen. Men hadde noen bilder på dataen så tenkte jeg kunne legge ut her og på face. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Pris antydning da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå