LordSultan Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Hei! prøver meg på første post her:) Skal nå snart kjøpe min første bil. Blir mest sannsynlig en 520D 2008-2011. Det jeg lurer på er om det er noen som helst mulighet for å få bedre lyd ut av denne bilen, skifte eksos eller lignende? Vet at det er en diesel og alt det der, men noen som vet om det er noen mulighet? Når jeg sier bedre lyd så mener jeg ikke sånn bråkete "rånelyd" til enhver tid, men bare litt sintere/sporty lyd ved gasspådrag Håper på positiv respons her og takker for alle svar på forhånd! Ha en fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Sjekk ut Schmiedmann sine sider. De er produsert av Superprint og Eisenmann og gir en veldig fin lyd, Litt rumling men ikke nok til at man blir sliten av det. Jeg har deres 4x86mm anlegg på min 520d og er veldig fornøyd med lydøkningen på det. Du kan jo selvfølgelig ta med utblås bare på ene siden også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå