MiniCooper05 Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Det er mulig at du må ha andre motorfester. Utenom det så skal det vel ikke være noe problem å sette denne i en e28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Bærø Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Hvis el-nett og alt er plug and play er jeg veldig int i denne Noe mulighet for at du kan finne ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniCooper05 Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Hehe siden det er deg som skal ha den i e28 så må du nesten finne ut av det selv. Det er ikke bare å putte i stikket og så starter bilen. Du må koble om på stikket fra motoren og inn i bilen. Du trenger kun to ledninger for å få start på bilen, resten er det bare å prøve seg fram på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Hvis el-nett og alt er plug and play er jeg veldig int i denne Noe mulighet for at du kan finne ut av det? du må lage overgang på elnettet, og bunnpanna passer vel ikke (husker ikke helt ang bunnepanne om du kan bruke e34 panne i e28 eller omvendt, men en av delene går ikke vertfall mener jeg å huske ), og du må lage et motorfeste på passasjer siden da, m30b34 bruker noen andre hull en m30b35 på den siden så vidt jeg veit, å det er vel anne type grenrør på b34 kontra b35 så du må evnt bygge om noe eksos å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Bærø Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 du må lage overgang på elnettet, og bunnpanna passer vel ikke (husker ikke helt ang bunnepanne om du kan bruke e34 panne i e28 eller omvendt, men en av delene går ikke vertfall mener jeg å huske ), og du må lage et motorfeste på passasjer siden da, m30b34 bruker noen andre hull en m30b35 på den siden så vidt jeg veit, å det er vel anne type grenrør på b34 kontra b35 så du må evnt bygge om noe eksos å Takk for bra svar! Da blir det nok lettere å kjøre litt lenger å hente orginal e28 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Bunnpanne på E28 og E34 passer ikke om hverandre uansett hvilken vei du prøver.. Men om du skal ha motor fra E34 i en E28, bruker du bare bunnpanna fra gamle M30-motoren i E28'n på E34-motoren... Og da må du oxo bruke olje-pickup og sil fra E28'n selvsagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniCooper05 Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Ok da har vi på det rene at denne ikke går rett oppi en e28. Ganske forståelig da den kommer fra en en e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniCooper05 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiss007 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Hei har du et tlf nr jeg kan kontakte deg på? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe21/m30 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 holder til? er veldig intrisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Bunnpanne på E28 og E34 passer ikke om hverandre uansett hvilken vei du prøver.. Men om du skal ha motor fra E34 i en E28, bruker du bare bunnpanna fra gamle M30-motoren i E28'n på E34-motoren... Og da må du oxo bruke olje-pickup og sil fra E28'n selvsagt.. feil det og kun motorfeste på eksossia du må lage + koble litt ledninger.. fort gjort å gjøre egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniCooper05 Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå