Gå til innhold

I-drive skjerm død 2004 530d e60

Anbefalte innlegg

Hei  bil 530d 2004 e60
Då har I-drive skjermen min klikket å vil ikke gå på, har heller ikke musikk,cd,dvd, men eject funker.
Lest meg til att dette er ett kjent problem på e60 attdet er selve CCC uniten som sitter i der cd spilleren er?

Noen som kan noe om dette? å eventuelt kan eg bruke andre enheter med annen serie nr bare den blir kodet etterpå,
Selve skjermen virker for den blinker av og til så det er som den ikke vil starte pga en enhet, ikke klare å starte opp

Leser og styringen til I-driven ligger i hjulbrønnen bak å det er kjent att det kommer vann inn her å fucker opp, kan det være det`?

skal begynne og feilsøke i morgen?

takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ukjent at CCC enheten tar kvelden. Om du har lest at det er kjent med vann i hjulbrønnen er jo dette det første du bør undersøke. Har du forsøkt å restarte enheten ved å holde inne volumknappen i rundt 30 sekunder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke dette i morgen da bilen ikke står her, vil bare brainstorme litt her.

Ja skjønner att ccc uniten er svakhet på disse, kan eg d kjøpe en annen med annet serie nr bare de er lim å få de programert?

ka enhet er det som går til I-diven som ligger i brønnen bak då?

Ikke prøvd en restart på den nei men har tatt ut kontaktene til den så den var uten strøm lenge å det er samme greien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten skjerm med en cd/dvd spiller med, cd veksler i hanskerommet

vil det fortsatt ikke være samme enhet å skifte då siden eg har M-ASK.?

skiftet battariet for ca 3 mnd siden fra samme størrelse men fra kvitt til svart batteri? kan dette ha noe med dette å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du M-ASK. Om det faktisk viser seg at spilleren din har tatt kvelden vil jo dette være en glimrende anledning til å ettermontere CCC/CIC. :)

Har du kodet batteriet da? Dette må kodes og er det ikke kodet kan det skape trøbbel som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestile koding til det no, han eg snakket med sa dette hadde ikke noe med batteriet å gjøre, relaterte feil til  koding går på lav spenning å lading osv men ikke til i-drive detter ut?

siden eg har M-ASK så ligger vel "styringen" til skjermen her uansett? att det er den eg bør begynne med å skifte?

litt deperat her så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjermen virker for den blinker av og til, har og en annen skjerm eg har prøvd, har bestil time til koding.¨¨

Er det forskjell på cd spillere med buisniss å vanlig? siden eg har navi ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...