poison_4 Skrevet Mars 4, 2014 Skrevet Mars 4, 2014 Heisann. holder på og bygge om min e46 til 328, og trenger også undestell, trenger bremser og stabstag. kansje dempere og fjærer visst ikke det blir coilovers. må hvite skiltnr/understelsnr fra hvor delene kommer fra da dette skal godkjennes. noen som har noe så skrik ut, helst nært bergen, men andre steder kan også gå
Bjanne Skrevet Mars 4, 2014 Skrevet Mars 4, 2014 Jeg har alt fra 328. komplett bakstilling og forstilling.
Eirik Viste Skrevet Mars 11, 2014 Skrevet Mars 11, 2014 Sender du mer info på pm og pris ? Hei. Jeg har "nye" bremseskiver framme. Bare kjørt 10 km på en prøvemontering. Bak er skivene ikke kjørt med. Pga lagring på et kaldt lagerbygg er det lett overflaterust. Det er bremseklosser bak. Klossene framme var ikke av riktig type i pakken jeg kjøpte. Jeg har og E46 328 bremsekalippere bak. Og 328 bremseklaver framme, slik at kalipperne enkelt bygges om til 328 kalipper. Da bruker en 300 X 20 mm skiver fra 328 og ikke 286 X 22 mm som er på de mindre utgavene. Jeg vurderer kun å bytte ut dette siden jeg planlegger E36 M3 på denne bilen. Kalipperne har jeg kjøpt hos min lokale opphogger i Sveits. Regner med at jeg enda har kvitteringer. Bremseskivene kjøpte jeg hos en forhandler i Tyskland. Dette er deler som jeg har tatt med meg under grensen på 6000 kr hjem til Norge. De er ikke så nøye. Dette er tross alt deler fra 15 år gamle biler. Pakkeprisen min er 3.000 kr + frakt 250 kr. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå