bmw e60 1966 Skrevet Mars 4, 2014 Skrevet Mars 4, 2014 (endret) Hei hvordan bytter man pdc sensorene på en e60 2004modell Endret Mars 4, 2014 av Saltkjelen Redigert trådtittel.
Saltkjelen Skrevet Mars 4, 2014 Skrevet Mars 4, 2014 Som regel er det en stor fordel å lage en informativ trådtittel. Tittelen din sier ikke spesielt mye om problemstillingen din. Når det gjelder sensorene er det også en fordel å nevne hvilke sensorer du skal bytte da bilen totalt sett har åtte PDC sensorer. Skal du bytte foran holder det med at du tar ut frontlyktene, men er det bak må nok bakfangeren løsnes. bmw e60 1966 reagerte på dette 1
bmw e60 1966 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Skrevet Mars 4, 2014 Hei takk for svaret problemet mitt er at jeg får feil melding når jeg starter bilen (piper ikke i heletatt har bildet av bilen på skjermen men blir ikke grønt)men noe ganger funka men plutselig slutta virker men vet ikke hvem av de er feil med .hvordan kan jeg vite hvem av de er feil med?har du noe råd at jeg kan fikse sjøl det er så dyrt på verksted. Takk på forhånd
Saltkjelen Skrevet Mars 4, 2014 Skrevet Mars 4, 2014 Hva slags feilmelding får du da? Du kan ta på/lytte på hver eneste sensor for å høre om de er gåen. I ditt tilfelle vil jeg tro diagnose er det beste.
bmw e60 1966 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Skrevet Mars 4, 2014 når det er i orden så virker alle har sjekka,men når jeg får feil melding så skjer ikke noe. pdc knappen blinker og en gul melding(tegn) dukker opp foran..på bmw sa de at hvis en av sensorene er gåan så virker ikke alle sant eller? kan være pdc styreenhet som sitter i bagasjerommet eller?
Saltkjelen Skrevet Mars 4, 2014 Skrevet Mars 4, 2014 Det kan være så mangt. En diagnose vil fortelle hvor feilen ligger. bmw e60 1966 reagerte på dette 1
bmw e60 1966 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Skrevet Mars 4, 2014 ok har time i morgen få se hva blir det til. men tusen takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå